IT üzemeltetési és rendszergazdai szolgáltatásokat nyújtunk.
Önnek is segíthetünk? Tel.: 06 1 225 1232
  

Két megközelítést kínálunk:

1. Elkötelezettség nélkül 0 Ft havidíjat, így csak az elvégzett munkák fizetendőek.

2. Fix havidíjat, amelyért minden hibaelhárítást vállalunk.

Vagy vegyesen, testreszabottan az Önök igényei szerint.

     

Tisztelt Érdeklődő!

 

A lenti informatikai üzemeltetési és rendszergazdai szolgáltatási árlistát azért adjuk közre, hogy bárki önállóan kalkulálhasson díjcsomagot saját igényei szerint. Kaptunk több visszajelzést, hogy nagyon összetett feladat megrendelőként összeállítani egy megfelelő rendszergazdai szolgáltatási csomagot, ezért készítettünk egy önkiszolgáló díjkalukátort, amely becslést végez a díjazásra. Elérése: Árkalkulátor. A másik módszer, hogy ha Ön megad nekünk pár adatot a feladatról, akkor elkészítünk Önnek egy pontos kalkulációt. Akár a kapcsolat űrlap kitöltésével, akár telefonon (+36 70 3370933 vagy +36 1 225 1232), vagy a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen is várjuk a megkeresését.

 

Pár ötlet és kialakítható díjcsomag a lenti árlistákból:

- Nulla forintos díjcsomag: Ön kialakíthat egy havidíj és elkötelezettség nélküli csomagot. Tartalma: az Önök igénye szerinti eseti segítségnyújtás. Díjaink: lásd "időalapú szolgáltatások" táblázat. Ha Önt ilyen szerződés érdekli, kérjük, jelezze: ajánlatkérési űrlap.

- Távfelügyelet csomag: a távfelügyeleti rendszer havidíja: asztali számítógépenként: 900 Ft+ÁFA/hó, szerverenként: 3.600 Ft+ÁFA/hó. Tartalma: számítógép szoftver és hardver leltár, monitoring, automatizált frissítések Windows, MS Office és vírusvédelem terén, valamint munkák az "időalapú szolgáltatások" táblázat szerint. Hűségidő: nincs. Ha Önt e díjcsomag érdekli, itt tudja jelezni: ajánlatkérési űrlap.

- Átalánydíjas hibaelhárítás csomag: lásd "Havidíjas rendszergazdai szolgáltatások" részt, javasolt csomag: 5.3 "Normál". Ha Önt e díjcsomag érdekli, itt tudja jelezni: ajánlatkérési űrlap.

- Egyedi díjcsomagok összeállítása: a lenti kék táblázatok a havidíjas komponensek, ezekből célszerű az alapot képezni: legalább monitoringot, és cégmérettől függően fix idősávos kiszállást. Majd ezeket egészítik ki a zöld, időalapú részekből azon esetek, amiket Önöknek nem éri meg bevonni az átalánydíjba, példa erre: egy ritkán használt asztali számítógép vagy régi adatokat tartalmazó archív szerver, vagy olyan sürgős feladatok, amelyek túl ritkák ahhoz, hogy átalánydíjjal érdemes legyen lefedni.

- Ha Önöknek többnyire Windows 10-es gépeik vannak, akkor valószínűleg extra gazdaságos üzemeltetést tudunk biztosítani. Ehhez kérje egyedi kalkulációnkat: ajánlatkérési űrlap.

 

Időalapú szolgáltatások

Minden ár nettó érték, az ÁFA további 27%

1. Általános rendszergazdai és informatikai feladatok

Alap szolgáltatási idő: munkanapokon 7:00-18:00 között választható 8,5 óra. Kompetencia: desktop és laptop eszközök gyártó (szoftver- és a hardver gyártó) által előírt módon történő szakszerű telepítése, beállítása vagy hibaelhárítása. Ügyeleti, 7x24 szolgáltatások: lásd lent.

 

 

 

Távoli eléréses feladatok

 

Online segítségnyújtás a DOIT rendszergazdától. Szolgáltatás módja: távoli asztal, LogMeIn, TeamViewer, VNC, telefon.

 

1.1 Távsegítség junior szakembertől SLA nélkül, pár napos távlatban előre tervezett, a DOIT rendszergazdái által adott szabad időpontban junior IT-s támogató által. 1.450 Ft/negyed óra
1.2 Távsegítség normál szakembertől SLA nélkül
2.175 Ft/negyed óra
1.3 Munkakezdés: 8 munkaórán belül
2.475 Ft/negyed óra
1.4 Munkakezdés: 3 munkaórán belül
2.945 Ft/negyed óra
1.5 Munkakezdés: 90 percen belül
3.750 Ft/negyed óra
1.6 Munkakezdés: 35 percen belül 4.750 Ft/negyed óra
 

Kiszállásos feladatok

A kiszállás költsége: egy átlagos oda-vissza út munkaidejének megfelelő díj. Budapesten ez 2x20 perc. Más településekról információt itt talál .
 
1.7 DOIT irodában szervizmunka VAGY fix, rendszeres időpontban végzett munka

Rendszeres, fix idősávos munkák: például minden héten szerdán (vagy minden X. héten) 9:00-13:00. Kompetencia: IT technikus vagy IT specialista.

Technikus: 6.500 Ft/óra

Specialista: 12.000 Ft/óra

1.8 Következő munkanapi kiszállás Legkésőbb a következő munkanap végéig vállaljuk a kiszállást az Önök irodájába, telephelyére. 12.000 Ft/óra
1.9 Kiszállás 6 órán belül Legkésőbb munkaidőbe eső 6 órán belül vállaljuk a kiszállást az Önök irodájába, telephelyére. 15.000 Ft/óra

[ Ha Ön inkább egyedi árkalkulációt kér: >>> ugrás az ajánlatkérő űrlapra! <<< 5-35 percen belül válaszolunk! ]

2. Szerveres üzemeltetési feladatok árai

Többek között, de nem kizárólag az alábbi témakörök tartoznak ide: Linux, Windows szerverek, Google Apps, Office365, MS Exchange (OWA is), MSSQL, MySQL, PgSql, SharePoint és webszerverek (Apache, IIS, NGNIX, Lighttpd) napi üzemeltetési feladatai

2.1 Távoli eléréses munkák (ssh, rdp, stb.) Vállalási időpont: időpont egyeztetés szerint. 3.750 Ft/negyed óra
2.2 Kiszállás, helyszíni munkálatok Vállalási időpont: időpont egyeztetés szerint. Kiszállási díjat nem számítunk fel, ehelyett a munkaidőbe a kiszállás ideje beleszámolandó, részletek itt. 15.000 Ft/óra
Sürgősségi díjak: ügyfelünk igénye szerint legsürgősebben 10 percen belül tudjuk megkezdeni a hibaelhárítást. További fokozatok: 25 perc, 30 perc, 1 óra, 2 óra, 3 óra, 4 óra. A díjazás a teljes helyzet alapján kerül kiszámításra, két tételből áll: rendelkezésre állási díj és munkadíj. FIGYELEM: a sürgősségi igények az éles folyó munkáink megszakításával járnak, vállalásaink átszervezésével, így nagyon költségesek, jellemzően 30eFt/óra díjazásúak.

[ Ha Ön inkább egyedi árkalkulációt kér: >>> ugrás az ajánlatkérő űrlapra! <<< 5-35 percen belül válaszolunk! ]

3. Informatikai infrastruktúra szakértők díjazása

Vannak olyan helyzetek, amikor szükségszerű olyan specialistákat bevonni, akik egy-egy szűkebb terület szakértői. Ezek a napi üzemeltetéstől eltérő feladatok, például, de nem kizárólag: hibakeresés komplex helyzetekben (adatbázisteljesítmény-, webes alkalmazások teljesítményének vizsgálata), átadás-átvételi folyamatok, új konfigurációk és új megoldások tesztelése, sérült adatok visszaállítása (például: szétesett RAID, sérült fájlrendszer), gyártói dokumentációban nem meghatározott helyzetek kezelése.

3.1 Általános IT infrastruktúra szenior szakértő

Vállalási időpont: időpont egyeztetés szerint.

Jellemző feladatok: a desktopok, laptopok összetettebb problémái, az infrastruktúra több elemét érintő feladatok: a laptopok és asztali számítógépek mellett felhő infrastruktúra elemek, a helyi szerver, VPN, router, switch, wifi AP. és gyártói dokumentációban nem meghatározott helyzetek kezelése.

3.750 Ft/negyed óra
(azaz 15.000 Ft/óra 15 perces egységekben elszámolva)

3.2 Szerver, adatmentés, hálózat Vállalási időpont: időpont egyeztetés szerint.
Többek között az alábbi témakörök: 

Többek között, de nem kizárólag a következő témák tartoznak ide: VMware, Hyper-V, Cisco eszközök, adatmentési rendszerek kialakítása, biztonságos wifi hálózat, komplex VPN rendszerek tervezése, HA (High Availability, nagy rendelkezésre állású) rendszerek, Postrge, KVM, Xen, OpenNebula, Proxmox, Apache, nginx

5.500 Ft/negyed óra
(azaz 22.000 Ft/óra 15 perces egységekben elszámolva)


[ Ha Ön inkább egyedi árkalkulációt kér: >>> ugrás az ajánlatkérő űrlapra! <<< 5-35 percen belül válaszolunk! ]

4. Rendszertervezés, auditokra felkészítés, IT biztonsági vizsgálatok, IT konzultáció, szolgáltatás menedzsment, IT projekt menedzsment

Többek között, de nem kizárólag:  - IT rendszerek tervezése, migrációk tervezése (kis projektek esetén a kivitelezéssel egyben) - BCP és DRP tervezés és auditálás - ethical hacking, penetration test - ISO20000, ISO2700x, PCI-DSS audit támogatás - új rendszerek kiválasztása előtti döntések előkészítésében részvétel - megakadt projektek kezelésének lehetőségeinek feltárása, vitás ügyek kezelése beszállítókkal, informatikai mediáció, szakképzett mediátor biztosítása

4.1 Egy hónapra eső 10 óránál több feladat, továbbá teljes napos (8-10 óra egyben) feladat esetén

Vállalási időpont: egyeztetés szerint. 

6.250 Ft/negyed óra (25.000 Ft/óra)
4.2 Egy hónapra eső 4.25-10 órányi feladat esetén

Vállalási időpont: egyeztetés szerint.

7.500 Ft/negyed óra (30.000 Ft/óra)
4.3 Egy hónapra eső 0.25-4 órányi feladat esetén

Vállalási időpont: egyeztetés szerint.

8.750 Ft/negyed óra (35.000 Ft/óra)

[ Ha Ön inkább egyedi árkalkulációt kér: >>> ugrás az ajánlatkérő űrlapra! <<< 5-35 percen belül válaszolunk! ]

Havidíjas rendszergazdai szolgáltatások

Minden ár nettó érték, az ÁFA további 27%

Díjcsomag neve 5. Távsegítség felhasználói számítógépekkel és mobil eszközökkel kapcsolatosan: Havi átalánydíj
  • Kényelmes: Ön csupán felhívja cégünk központi telefonszámát, elmondja a problémát, és kollégánknak átadja a számítógépe vezérlését pár klikkeléssel. Ha Ön kívánja, követi kollégánk tevékenységet a képernyőjén - ha nem kívánja, akkor elmegy ebédelni, tárgyalásra, stb.
  • Biztonságos: külső fél (például a kollégáink) csak az Önök meghívására és kezdeményezésére tudnak a számítógépre csatlakozni, azaz a távsegítség nem jelent általános hozzáférést az Önök rendszeréhez.
  • Gyors: kollégáink díjcsomagtól függően akár 5 percen belül segítenek távoli asztal elérésen keresztül.
  • Költséghatékony: nincs utazási idő és -költség.
  • Képzett és minősített szakemberek segítenek, akik az informatikai hozzáértésen túl közérthetően, emberi nyelven kommunikálnak, kerülik a szaknyelvet.
5.1 "Monitoring"

E díjcsomag a távfelügyeleti rendszert ad. A távfelügyelet preventív hibakezelést tesz lehetővé: az Önök számítógépeit bekötjük automata felügyeleti rendszerünkbe, és ha e rendszer olyan változásokat észlel, amely a számítógép hibájára utal, akkor riaszt minket, mi pedig - szűrve a tényleges hibákra - Önöket.

A szolgáltatás korlátlan mennyiségű hibaészlelést tartalmaz, de egyéb munkát, a hibaelhárítását nem: ezt időalapon vagy havidíjas szolgáltatással tudjuk lefedni.

A szolgáltatási ár normál munkaidőben érvényes.

900 Ft/hó/szgép
5.2 "Alapszolgáltatás"

E díjcsomagban vállaljuk, hogy legkésőbb a következtő munkanapon megkezdjük a munkát az Ön vagy munkatársa számítógépén.

Korlátlan mennyiségű hibaelhárítási munkaidőt tartalmaz, de projekteket, változtatási igényeket nem. Változások kiszolgálását fix díjon az "előre tervezett" szolgáltatásunk keretében tudunk adni, vagy a fenti időalapú díjon. E szolgáltatás a monitoring szolgáltatást (900 Ft) is tartalmazza.

900 + 1.000 =

1.900 Ft/hó/szgép

5.3 "Normál"

 A telefonos hibabejelentés után 150 percen belül megkezdjük hibalehárítást.

 Korlátlan mennyiségű hibaelhárítási munkaidőt tartalmaz, de mást (pl. projekteket vagy változtatási igényeket) nem. Változások kiszolgálását fix díjon az "előre tervezett" szolgáltatásunk keretében tudunk adni, vagy a fenti időalapú díjon. E szolgáltatás a monitoring szolgáltatást (900 Ft) is tartalmazza.

900 + 2.900 =

3.800 Ft/hó/szgép

5.4 "Extra"

A telefonos hibabejelentés után 35 percen belül megkezdjük hibalehárítást.

Korlátlan mennyiségű hibaelhárítási munkaidőt tartalmaz, de projekteket vagy változtatási igényeket nem. Változások kiszolgálását fix díjon az "előre tervezett" szolgáltatásunk keretében tudunk adni, vagy a fenti időalapú díjon. E szolgáltatás a monitoring szolgáltatást (900 Ft) is tartalmazza.

900 + 5.400 =

6.300 Ft/hó/szgép

 

5.5 "VIP"
5 percen belül elérheti szakembereinket, és azonnal megkezdjük az online segítségnyújtást. Szintén korlátlan hibaelhárítási munkaidőt tartalmaz. A monitoring szolgáltatást (900 Ft) tartalmazza.

900 + 9.100 =

10.000 Ft/hó/szgép


[ Ha Ön inkább egyedi árkalkulációt kér: >>> ugrás az ajánlatkérő űrlapra! <<< 5-35 percen belül válaszolunk! ]

Díjcsomag neve

6. Kiszállásos (helyszíni) IT technikusi szolgáltatások:

A kiszállás költsége: egy átlagos oda-vissza út munkaidejének megfelelő díj. Budapesten ez 2x20 perc. Más településekról információt itt talál .

Havi átalánydíj

6.1 "Tervezett kéthavonta"

(Általában 1-10 fős irodák igényllik ezt a szolgátatást.)

Tervezett, rendszeres időpontokban érkezik az Önök irodájába egy kollégánk, aki kezeli a felmerült hibákat. A kiszállási gyakoriság: kéthavonta, fix, előre tervezett, szerződésben vállalt és rögzített időpontban.  A szolgáltatás tartalma: kiszállás és fél munkanap (négy óra) helyszíni munka.

Kéthavonta fix fél nap: 16.400 Ft/hó (1 hóra 1/2 eset jut)

6.2 "Előre tervezett havi kiszállás"

(Általában 11-25 fős irodák igénylik ezt a szolgáltatást.)

Tervezett, rendszeres időpontokban érkezik az Önök irodájába egy kollégánk, aki kezeli a felmerült hibákat. A kiszállási gyakoriság: havonta, fix, előre tervezett, szerződésben vállalt és rögzített időpontban.  A szolgáltatás tartalma: kiszállás és fél munkanap (négy óra) helyszíni munka.

Havonta fix fél nap: 28.700 Ft/eset

6.3 "Előre tervezett kiszállás igény szerinti gyakorisággal"

(Cégfüggő igény esetén.)

Tervezett, rendszeres időpontokban érkezik az Önök irodájába egy kollégánk, aki kezeli a felmerült hibákat. A kiszállási gyakoriság az Önök igénye szerinti. A díjak a kiszállási gyakoriságtól, a kiszállás hosszától és a távolságtól függnek.

Igény szerinti mennyiségben

Fél nap: 39.200 Ft/eset

Teljes nap: 72.800 Ft/eset

Havi 10 nap felett: 55.000 Ft/eset


[ Ha Ön inkább egyedi árkalkulációt kér: >>> ugrás az ajánlatkérő űrlapra! <<< 5-35 percen belül válaszolunk! ]

Díjcsomag neve 7. Havidíjas szerver-üzemeltetési, tűzfal- és router-üzemeltetési szolgáltatások: Havi átalánydíj
7.1 Szerver és hálózati eszköz felügyeleti szolgáltatások: Ezen pont (7.1) alá tartozó szolgáltatások a megelőző hibakezelésre irányulnak. A prevenció célja, hogy még azelőtt észleljük - és lehetőleg elhárítsuk - a rendellenességet, mielőtt a napi munkát megzavarná a felhasználók számára.
    7.1.1 Szerver monitoring

Automatizált monitorozás 0-24 órában.

A monitorozó rendszer észleli a hibákat, és SMS-ben vagy emailben értesíti Önöket és a mi szakembereinket, ha a technikai lehetőségek adottak, akkor preventíven: még mielőtt a hiba fennakadást okozna. Ez a szolgáltatás automatikus technikai szolgáltatás, a további - pl. hibaelhárítási vagy egyeztetési - időráfordításokat más szolgáltatások (időalapú vagy átalánydíjas) tartalmazzák, ez a szolgáltatás nem.

3.600 Ft/hó/szerver
    7.1.2 Rendszeres eszköz átvizsgálás

A DOIT szakembere rendszeresen (ha külön nincs meghatároztva: havi 1 alkalommal) egy fix checklist alapján végigmegy e szolgáltatás alá vont szervereken, és a checklisten meghatározott ellenőrzéseket végrehajtja. Ha problémát talál, azt jelzi az ügyfélnek. A további, pl. hibaelhárítási vagy konzultációs időráfordításokat más szolgáltatások (időalapú vagy átalánydíjas) tartalmazzák, ez a szolgáltatás nem.

5.850 Ft/hó/szerver

7.2 Prevenció és hibaelhárítás: 

Ezen szolgáltatások a felügyeletet, karbantartást és hibaelhárítást is tartalmaznak, ezen belül akár a teljes újrainstallálást, és a legutóbbi mentésből történő helyreállítást is. Az e pont alá eső szolgáltatások általában irodai- vagy webes alkalmazás futtatási feladatokat betöltő szerverekre vonatkozik, amelyeket munkaidőben használnak a felhasználók, pl. fájl-szerver funkciók, AD (Windows vagy samba), vállalatirányítási rendszer vagy számlázórendszer mögötti MSSQL, MySQL, Pg vagy más adatbázisszerver, levelező rendszer (MS Exchange vagy linuxos megoldás), Apache, IIS, stb.

    7.2.1 "Hibaelhárítás" 95 percen belül megkezdjük a szerver hibájának elhárítását. A szolgáltatás tartalmazza munkálataink teljes díját, beleértve akár a szerver teljes újrainstallálását és a mentett adatok visszaállítását. 18.600 Ft/hó/szerver
    7.2.2 "Expressz" 0-30 perc időtartamon belül megkezdjük a szerver hibájának elhárítását. A szolgáltatás tartalmazza munkálataink teljes díját, beleértve akár a szerver teljes újrainstallálását és a mentett adatok visszaállítását. 28.600 Ft/hó/szerver
    7.2.3 Egyedi szerver architektúrák A fentiektől eltérő technikai helyzetek (pl. ha Önök kiemelt támadási célpontok, vagy high availability rendszer és 7/24 SLA-val, stb.), vagy több, teljesen azonos konfigurációjú eszköz üzemeltetése a feladat, akkor egyedi kalkulációt készítünk a várható időráfordítások alapján.  

[ Ha Ön inkább egyedi árkalkulációt kér: >>> ugrás az ajánlatkérő űrlapra! <<< 5-35 percen belül válaszolunk! ]

8. Éjjel-nappali ügyelet, 7x24x365 non stop szolgáltatások

Minden ár nettó érték, az ÁFA további 27%


A DOIT.HU jelenleg is 7x24-ben elérhető minden szerződéses ügyfele számára a lent leírt díjazással. Azonban garantáltan segíteni csak azon ügyfeleknek tudunk, akik ügyeleti szolgáltatásra vonatkozó szerződéskötéssel jelzik, hogy szükségük van ezen időszakban is szolgáltatásra, és így mi erre kapacitásokkal tudunk készülni, rendelkezésreállási díjat tudunk fizetni azon szakembereinknek, akik a szolgáltatás biztosításához szükségesek.

 

 

A díjak két részből állnak:

 

8.1 Rendelkezésreállási díj: ez a díj jellemzően eszközönként 9.400 Ft vagy €30 /hó . Az eszköz lehet szerver - gazda és virtuális gép egyaránt -, router, tűzfal, és normál asztali vagy laptop számítógép is. Mennyiségi kedvezményt tudunk adni 5 eszköz felett, de ez előzetes vizsgálatot és egyeztetést igényel.

 

8.2 A munkavégzés díjazása:

 

8.2.1 Időarányos díjazás: ha ritkán van éjjel vagy hétvégén gond, akkor érdemes ezt az opciót választani: normál díjaink duplája, azaz az ügyeleti időben végzett munkák időalapon fizetendőek. A munka elszámolási egysége 1 óra, szemben a nappali 0.25 órával.

 

8.2.2 Átalánydíj: egyedileg meg kell vizsgáljuk azokat az eszközöket, amelyre Önök 7x24 szolgáltatást átalánydíjban kérnek, így tudunk csak árat adni. Ennek az oka az, hogy nagyon nagy különbség van eszköz és eszköz között, pl. egy biztonságos, európai IP-re szűkített webshop és egy globális támadásokat rendszeresen elszenvedő webszerver üzemeltetése között.

 


[ Ha Ön inkább egyedi árkalkulációt kér: >>> ugrás az ajánlatkérő űrlapra! <<< 5-35 percen belül válaszolunk! ]

Kompetencia lista: 2000. január óta alábbi témákban végeztünk projekt munkákat vagy adtunk szolgáltatásokat - többek között:

Asztali számítógépek, laptopok, okostelefonok (Android, iPhone, Blackberry), tabletek teljeskörű üzemeltetése. Virtualizációhoz kötődő technológiák: Hyper-V, VMware, XEN, KVM, Proxmox. Adatmentési megoldások, például: Veaam, Symantec, Bacula, Amandam stb. Vírusvédelemi, levélszemét szűrési (spam filter) megoldások. Office365, Google Apps, MS Exchange, Lotus Domino és nyílt forráskódú levelezési rendszerek bevezetése (server oldalon: postfix, Courier-MTA, Exim, különféle imap server megoldások, mailfeldolgozó megoldások procmail, webmail felületek: roundcube, squirrelmail, horde. kliensek: Outlook/Express, Thinderbird, Nokia Mail, stb.) , üzemeltetése. Publikus weboldalakat tartalmazó szerverek biztonságos üzemeltetése. A legnagyobb felhő szolgáltatók erőforrásain futó szolgáltatások üzemeltetése vagy oda történő átköltöztetése. Pl. Amazon AWS, Microsoft Azure, Rackspace. Irodai szerverek üzemeltetése. Transzparens informatikai beszerzési ügyintézési szolgálatások (procurement). Nagy rendelkezésre állású (High Availability, HA) rendszerek tervezése és kivitelezése VMware natív és Veeam megoldásokkal, Microsoft és open source alapokon. Vállalatirányítási rendszerek infrastruktúra üzemeltetése: Navision, SAP és SAP Business One (SBO), Kulcssoft, sERPa, Maconomy, stb. Utazási irodai szoftverek level 1 támogatása: Voyage, Nagy Utazás, az alábbi GDS-ek szoftvereinek 1st line támogatása: Amadeus, Worldspan, Galileo. Online bankolási szoftverek (Spectra, REX, stb), számlázó szoftverek, elektronikus aláírási megoldások felhasználói támogatása. EDI és XML elektronikus számlázás támogatása. Email marketing megoldások és CRM megoldások infrastruktúrájával kapcsolatos feladatok ellátása: Mailchimp, Protopmail, SugarCRM. Ticketing, issue tracking, csoportmunka rendszerek: Request Tracker, OTRS, OSTicket, JIRA, Mantis, Redmine, Owncloud, SugarCRM, vTiger, Zentyal, Open Xchange, Zimbra. Kreatív ügynökségeknél Adobe csomag támogatása.

 

Partneri kapcsolataink által az alábbi témákban tudunk segíteni:

Webdesign, weboldalak és webshopok fejlesztése. Online marketing, SEO, marketing e-mailek kiküldési feladatai. Elektronikus számlázás. Informatikához kötődő jogi tanácsadás. Számítógép hálózatok kábelezési feladatai. Asterisk konzultáció, VoIP telefon rendszerek tervezése és kivitelezése, telekommunikáció költségek optimalizálása. ISO 20000, ISO 27001, SOX, PSZÁF megfelelőségi felkészítés. Licensz tanácsadás, költséghatékony szoftverbeszerzés. Iktatórendszerek, dokumentum menedzsment, CRM rendszerek bevezetése. Ethical hacking, sérülékenység vizsgálat.

 

 

A kiszállás költsége: egy átlagos oda-vissza út munkaidejének megfelelő díj. Budapesten ez 2x20 perc. Más településeken:

2x20 perc: Budaörs, Szeged, Miskolc, Győr, Salgótarján, Szombathely, Pécs, Debrecen, Nyíregyháza, Kecskemét, Veszprém, Székesfehérvár, Gyöngyös

2x35 perc: Alsónémedi, Biatorbágy, Budajenő, Budakalász, Budakeszi, Csobánka, Csomád, Csömör, Csörög, Délegyháza, Diósd, Dunabogdány, Dunaharaszti, Dunakeszi, Dunavarsány, Ecser,  Erdőkertes, Érd, Felsőpakony, Fót, Göd, Gödöllő, Gyál, Gyömrő, Halásztelek, Herceghalom, Isaszeg, Kerepes, Kistarcsa, Kisoroszi, Leányfalu, Majosháza, Maglód, Mogyoród, Nagykovácsi, Nagytarcsa, Ócsa, Őrbottyán, Páty, Perbál, Pécel, Pilis, Pilisborosjenő, Piliscsaba, Pilisjászfalu, Pilisszántó, Pilisszentiván, Pilisszentkereszt, Pilisszentlászló, Pilisvörösvár, Pomáz, Pócsmegyer, Pusztazámor, Remeteszőlős, Solymár, Sóskút, Szada, Százhalombatta, Szentendre, Szigethalom, Szigetmonostor, Szigetszentmiklós, Sződ, Sződliget, Tahitótfalu, Taksony, Tárnok, Telki, Tinnye, Tök, Tököl, Törökbálint, Üllő, Üröm, Vác, Vácrátót, Vecsés, Veresegyház, Visegrád, Zsámbék

Más településeken a kiszállási díj a konkrét címtől függ.