Rendszergazdai szolgáltatásokat nyújtunk.
Önnek is segíthetünk? Tel.: 06 1 225 1232
 

Két megközelítést kínálunk:


Fix havidíjat vagy időalapú díjazást. 

Vagy vegyesen, testreszabottan az Önök igényei szerint.

 

Sürgősségtől függő árakkal.

 

Kisvállalati csomag: havi fix kiszállás 18eFT/hó + távoli segítség időalapon: 2.200 Ft/15 perc

 

A kisvállalati rendszergazdai csomagot 2-17 fős cégeknek ajánljuk Budapest területén. A szolgáltatás két fő összetevője:

- Önökhöz megyünk havonta: Biztos, rendszeres személyes kapcsolatot biztosítunk egy informatikus kollégánkkal, aki havonta egy alkalommal, rendszeres fix napon Önöknél elvégzi az informatikai rendszergazdai feladatokat. Amellett, hogy kollégánk az Önök kérésére szoftverek telepít vagy elhárítja a hibákat, bármilyen további IT témában áll az Önök rendelkezésére, ha Önök ezt igénylik. Például kérdésekre válaszol IT fejlesztési felvetések kapcsán. A kiszállás és a kinti 3 óra díja összesen: 18.000 Ft / hó + ÁFA.

- Távoli segítség: A hónap többi időszakában munkaidőben (8:00-18:00) állunk az Önök rendelkezésére távoli segítségnyújtásra. Munkadíjunk 2.2e forint + ÁFA megkezdett 15 percenként. Előre megbeszéljük Önnel a maximális időmennyiséget és anyagi keretet, amit a feladattal töltünk, így Ön nyugodt lehet a költségek felől.

 

Amennyiben a kisvállalti csomag érdekli, kérjük, klikkeljen ide: emailküldés a  Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.  címre.

 

     

 

Tisztelt Érdeklődő!

 

A lenti rendszergazdai szolgáltatási árlistát azért adjuk közre, hogy bárki önállóan kalkulálhasson díjcsomagot saját igényei szerint. Kaptunk pár visszajelzést, hogy ez így nagyon komplex. Ezért hangsúlyozzuk: Önnek nem kell ezzel fárasztania magát, ha egyszerűen ír egy emailt Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre, akkor mi felvesszük Önnel a kapcsolatot, és kalkulálunk pár megoldást Önök számára, testreszabva.

 

 

 

Magyarázat a lentiekhez:

 

- Ha Ön rendszeres segítségnyújtásra keres rendszergazda szolgáltatót, a szolgáltatáscsomagját szabadon összeválogathatja a "havidíjas" (kék táblázatok) és az "időalapú" (piros) részből.

 

 

- Ha Önnek gyors segítség kell egy aktuális ügyben, díjainkat az "időalapú szolgáltatások" részben találja (a felső, piros táblázat). Ha elfogadhatónak találja ezen árakat, szívesen segítünk, és várjuk hívását a (+36 1) 225 1232 számon.

 

  

 - Vagy ahogy Ön igényli: szívesen adunk teljesen testreszabott ajánlatot is, ehhez nem kell mást tennie, csak egy emailt írni a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre.

  

Megjegyzések: Az árak nettó értékek, melyekre 27% ÁFA kerül. Budapesten és a közeli településeken területén a kiszállás költsége: 2x20 perc (átlagos oda-vissza út) munkaidőnek megfelelő díj. Más településeken a kiszállási díj a konkrét címtől függ.

Non profit szervezeteknek kedvezményesen szolgáltatunk, kérjük, ajánlatkérésében jelezze, ha ezen körbe tartoznak.

 Időalapú szolgáltatások

 

Általános rendszergazdai és informatikai feladatok

Alap szolgáltatási idő: munkanapokon 7:00-18:00 között választható 8,5 óra

Ügyeleti, 7x24 szolgáltatások: lásd lent.

 

Távsegítség egyeztett időpontban Online segítségnyújtás pár napos távlatban előre tervezett, a DOIT rendszergazdái által adott szabad időpontban.
1.950 Ft/negyed óra
Távsegítség Legkésőbb 45 percen belül megkezdjük az online segítségnyújtást (távoli asztal, LogMeIn, TeamViewer, VNC, stb.)
2.175 Ft/negyed óra
Extra sürgős távsegítség Az esetek 95%-ban azonnal, 5%-ban 20 percen belül megkezdjük az online segítségnyújtást 3.175 Ft/negyed óra
DOCCA irodai munka VAGY távoli időpontra egyeztetett kiszállás Ha Önök eljuttatják hozzánk az Infoparkba a számítógépet, amelyen dolgoznunk kell, vagy kiszállás esetén vállalják, hogy szerviz szakembereink aktuális időbeosztása szerint egyeztetünk időpontot (általában 3-7 nap közötti időpontra, de esetfüggő), akkor ezen áron szolgáltatunk. 4.900 Ft/óra
Prioritásos kiszállás
Legkésőbb a következő munkanap végéig vállaljuk a kiszállást az Önök irodájába, telephelyére. 8.700 Ft/óra
Sürgős kiszállás
3 órán belül megérkezik a kollégánk Önökhöz a hibát elhárítani.
12.000 Ft/óra
 

 

Szerveres és rendszermérnöki kivitelezési feladatok

Többek között, de nem kizárólag: Linux, Windows, VMware, Hyper-V, Cisco, Google Apps, Office365, MS Exchange, MSSQL, MySQL, SharePoint,

adatmentés, központi vírusvédelem, biztonságos wifi hálózat, HA (High Availability, nagy rendelkezésre állású) rendszerek,

HP, DELL, IBM, Postrge, KVM, Xen, OpenNebula, Proxmox, Apache, nginx

 

Szerveres távsegítség Vállalási időpont: időpont egyeztetés szerint. 3.750 Ft/negyed óra
Szerveres kiszállás Vállalási időpont: időpont egyeztetés szerint. 15.000 Ft/óra
Sürgősségi díjak: ügyfelünk igénye szerint legsürgősebben 10 percen belül tudjuk megkezdeni a hibaelhárítást. További fokozatok: 25 perc, 30 perc, 1 óra, 2 óra, 3 óra, 4 óra. A díjazás a teljes helyzet alapján kerül kiszámításra, két tételből áll: rendelkezésre állási díj és munkadíj. FIGYELEM: a sürgősségi igények az éles folyó munkáink megszakításával járnak, vállalásaink átszervezésével, így nagyon költségesek, jellemzően 30eFt/óra díjazásúak.
 

 

Rendszertervezés, auditokra felkészítés, IT biztonsági vizsgálatok, IT konzultáció, szolgáltatás menedzsment, IT projekt menedzsment

Többek között, de nem kizárólag: IT rendszerek tervezése, migrációk tervezése, BCP és DRP tervezés és auditálás, ethical hacking, penetration test, ISO20000, ISO2700x, PCI-DSS audit támogatás

 

  Vállalási időpont: egyeztetés szerint. 25.000-35.000 Ft/óra
     
Havidíjas rendszergazdai szolgáltatások
Díjcsomag neve Távsegítség: Havi átalánydíj
  • Kényelmes: Ön csupán felhívja cégünk központi telefonszámát, elmondja a problémát, és kollégánknak átadja a számítógépe vezérlését pár klikkeléssel. Ha Ön kívánja, követi kollégánk tevékenységet a képernyőjén - ha nem kívánja, akkor elmegy ebédelni, tárgyalásra, stb.
  • Biztonságos: külső fél (például a kollégáink) csak az Önök meghívására és kezdeményezésére tudnak a számítógépre csatlakozni, azaz a távsegítség nem jelent általános hozzáférést az Önök rendszeréhez.
  • Gyors: kollégáink díjcsomagtól függően akár 2 percen belül segítenek "távoli asztal" elérésen keresztül.
  • Költséghatékony: nincs utazási idő és -költség.
  • Képzett és minősített szakemberek segítenek, akik az informatikai hozzáértésen túl közérthetően, emberi nyelven kommunikálnak, kerülik a szaknyelvet.
"Monitoring"

E díjcsomag a távfelügyeleti rendszert ad. A távfelügyelet preventív hibakezelést tesz lehetővé: az Önök számítógépeit bekötjük automata felügyeleti rendszerünkbe, és ha e rendszer olyan változásokat észlel, amely a számítógép hibájára utal, akkor riaszt minket, mi pedig - szűrve a tényleges hibákra - Önöket.

A szolgáltatás korlátlan mennyiségű hibaészlelést tartalmaz, de egyéb munkát, a hibaelhárítását nem: ezt időalapon vagy havidíjas szolgáltatással tudjuk lefedni.

A szolgáltatási ár normál munkaidőben érvényes.

900 Ft/hó/szgép
"Nem sürgős"

E díjcsomagban vállaljuk, hogy legkésőbb a következtő munkanapon megkezdjük a munkát az Ön vagy munkatársa számítógépén.

Korlátlan mennyiségű hibaelhárítási munkaidőt tartalmaz, de projekteket, változtatási igényeket nem. Változások kiszolgálását fix díjon az "előre tervezett" szolgáltatásunk keretében tudunk adni, vagy a fenti időalapú díjon. E szolgáltatás a monitoring szolgáltatást (900 Ft) is tartalmazza.

900 + 1.000 =

1.900 Ft/hó/szgép

"Normál"

25 percen belül elérheti szakembereinket, és azonnal megkezdjük munkát. 

Korlátlan mennyiségű hibaelhárítási munkaidőt tartalmaz, de projekteket, változtatási igényeket nem. Változások kiszolgálását fix díjon az "előre tervezett" szolgáltatásunk keretében tudunk adni, vagy a fenti időalapú díjon. E szolgáltatás a monitoring szolgáltatást (900 Ft) is tartalmazza.

900 + 2.400 =

3.300 Ft/hó/szgép

"VIP"
5 percen belül elérheti szakembereinket, és azonnal megkezdjük az online segítségnyújtást. Szintén korlátlan hibaelhárítási munkaidőt tartalmaz. A monitoring szolgáltatást (900 Ft) tartalmazza.

900 + 9.100 =

10.000 Ft/hó/szgép

     
Díjcsomag neve Kiszállásos segítség: Havi átalánydíj
"Előre tervezett" Tervezett, rendszeres időpontokban érkezik az Önök irodájába egy kollégánk, aki kezeli a felmerült hibákat. A kiszállási gyakoriság az Önök igénye szerinti. A díjak a kiszállási gyakoriságtól, a kiszállás hosszától és a távolságtól függnek. A kalkuláció alapja: 4.900 Ft/óra + 2 x 20 perc közlekedés

Pl. minden héten vagy havonta fix fél nap: 22.800 Ft/eset

     
Díjcsomag neve Havidíjas szerver-üzemeltetési szolgáltatások: Havi átalánydíj
"Felügyelet" 0-24 órában felügyeljük szervereit, felügyeleti központunk észleli a hibákat, és SMS-ben vagy emailben értesíti Önöket és szakembereinket, még mielőtt a hiba fennakadást okozna. Ez a szolgáltatás automatikus, emberi beavatkozást nem tartalmaz.
3.600 Ft/hó/szerver
"Hibaelhárítás" 30 percen belül megkezdjük a szerver hibájának elhárítását. A szolgáltatás tartalmazza munkálataink teljes díját, beleértve akár a szerver teljes újrainstallálását és a mentett adatok visszaállítását. 18.600 Ft/hó/szerver
"Expressz" Azonnal megkezdjük a szerver hibájának elhárítását. A szolgáltatás tartalmazza munkálataink teljes díját, beleértve akár a szerver teljes újrainstallálását és a mentett adatok visszaállítását. 28.600 Ft/hó/szerver
     

Szerződéskötés 7x24x365 non stop szolgáltatásokra


A DOIT.HU jelenleg is 7x24-ben elérhető minden szerződéses ügyfele számára a lent leírt díjazással. Azonban garantáltan segíteni csak azon ügyfeleknek tudunk, akik ügyeleti szolgáltatásra vonatkozó szerződéskötéssel jelzik, hogy szükségük van ezen időszakban is szolgáltatásra, és így mi erre kapacitásokkal tudunk készülni, rendelkezésreállási díjat tudunk fizetni azon szakembereinknek, akik a szolgáltatás biztosításához szükségesek.

 

 

A díjak két részből állnak:

 

1. Rendelkezésreállási díj: ez a díj jellemzően eszközönként 9.400 Ft vagy €30 /hó . Az eszköz lehet szerver - gazda és virtuális gép egyaránt -, router, tűzfal, és normál asztali vagy laptop számítógép is. Mennyiségi kedvezményt tudunk adni 5 eszköz felett, de ez előzetes vizsgálatot és egyeztetést igényel.

 

2. A munkavégzés díjazása:

 

 

 2.1 Időarányos díjazás: ha ritkán van éjjel vagy hétvégén gond, akkor érdemes ezt az opciót választani: normál díjaink duplája, azaz az ügyeleti időben végzett munkák időalapon fizetendőek. A munka elszámolási egysége 1 óra, szemben a nappali 0.25 órával.

 

 2.2 Átalánydíj: egyedileg meg kell vizsgáljuk azokat az eszközöket, amelyre Önök 7x24 szolgáltatást átalánydíjban kérnek, így tudunk csak árat adni. Ennek az oka az, hogy nagyon nagy különbség van eszköz és eszköz között, pl. egy biztonságos, európai IP-re szűkített webshop és egy globális támadásokat rendszeresen elszenvedő webszerver üzemeltetése között.

 

 

 

2000. január óta alábbi témákban van tapasztalatunk többek között:

Asztali számítógépek, laptopok, okostelefonok (Android, iPhone, Blackberry), tabletek teljeskörű üzemeltetése. Virtualizációhoz kötődő technológiák: Hyper-V, VMware, XEN, KVM, Proxmox. Adatmentési megoldások, például: Veaam, Symantec, Bacula, Amandam stb. Vírusvédelemi, levélszemét szűrési (spam filter) megoldások. Office365, Google Apps, MS Exchange, Lotus Domino és nyílt forráskódú levelezési rendszerek bevezetése (server oldalon: postfix, Courier-MTA, Exim, különféle imap server megoldások, mailfeldolgozó megoldások procmail, webmail felületek: roundcube, squirrelmail, horde. kliensek: Outlook/Express, Thinderbird, Nokia Mail, stb.) , üzemeltetése. Publikus weboldalakat tartalmazó szerverek biztonságos üzemeltetése. A legnagyobb felhő szolgáltatók erőforrásain futó szolgáltatások üzemeltetése vagy oda történő átköltöztetése. Pl. Amazon AWS, Microsoft Azure, Rackspace. Irodai szerverek üzemeltetése. Transzparens informatikai beszerzési ügyintézési szolgálatások (procurement). Nagy rendelkezésre állású (High Availability, HA) rendszerek tervezése és kivitelezése VMware natív és Veeam megoldásokkal, Microsoft és open source alapokon. Vállalatirányítási rendszerek infrastruktúra üzemeltetése: Navision, SAP és SAP Business One (SBO), Kulcssoft, sERPa, Maconomy, stb. Utazási irodai szoftverek level 1 támogatása: Voyage, Nagy Utazás, az alábbi GDS-ek szoftvereinek 1st line támogatása: Amadeus, Worldspan, Galileo. Online bankolási szoftverek (Spectra, REX, stb), számlázó szoftverek, elektronikus aláírási megoldások felhasználói támogatása. EDI és XML elektronikus számlázás támogatása. Email marketing megoldások és CRM megoldások infrastruktúrájával kapcsolatos feladatok ellátása: Mailchimp, Protopmail, SugarCRM. Ticketing, issue tracking, csoportmunka rendszerek: Request Tracker, OTRS, OSTicket, JIRA, Mantis, Redmine, Owncloud, SugarCRM, vTiger, Zentyal, Open Xchange, Zimbra. Kreatív ügynökségeknél Adobe csomag támogatása.

 

 

Partnereink által az alábbi témákban tudunk segíteni:

Webdesign, weboldalak és webshopok fejlesztése. Online marketing, SEO, marketing e-mailek kiküldési feladatai. Elektronikus számlázás. Informatikához kötődő jogi tanácsadás. Számítógép hálózatok kábelezési feladatai. Asterisk konzultáció, VoIP telefon rendszerek tervezése és kivitelezése, telekommunikáció költségek optimalizálása. ISO 20000, ISO 27001, SOX, PSZÁF megfelelőségi felkészítés. Licensz tanácsadás, költséghatékony szoftverbeszerzés. Iktatórendszerek, dokumentum menedzsment, CRM rendszerek bevezetése. Ethical hacking, sérülékenység vizsgálat.