Piacvezetők vagyunk 5-250 fő közötti vállalkozások IT üzemeltetői között. Miben tűnünk ki?
- Kollégáink közvetlenül érdekeltek az Önök jó kiszolgálásában: meghatalmazó szervezetként működünk (empowerment), ezért kollégáink számára nyílt az ügyfeleinkkel kötött megállapodások tartalmi és anyagi része is, így gyors döntéseket hozhatnak. Kollégáinknak anyagi érdekeltségük is van az Önök elégedettségében.
- Az IT üzemeltetési szakmai felelősségbiztosításnak mi voltunk a hazai úttörői, elsőként alakítottuk ki annakidején az AIG-val.
- Jelenleg is 100 millió forintos szakmai felelősségbiztosítással rendelkezünk – de soha nem volt biztosítói káresetünk.
- Quality: jól definiált minőségbiztosítási folyamataink vannak, rendszeresen átvizsgáljuk egy-egy ügyfelünk felé vállaltak betartását.
- ISO 27001-es minősítéssel rendelkezünk.
- Hivatalos Microsoft partnerek vagyunk, ennek megfelelő szakmai vizsgákkal rendelkező szakemberekkel.
- Hivatalos Google partnerek vagyunk, szintén vizsgázott, képzett szakemberekkel.
- Innovatívak vagyunk, újításainkat sok versenytársunk átveszi (pl.: webes árkalkulátor).
- Ügyfeleinknek nem csak infrastruktúra üzemeltetést és fejlesztést adunk, hanem Google Workspace és M365 eszközök jobb kihasználását is segítjük, pl. Power Automate, Power BI, Looker, AppSheet, és további eszközök használatára tréningeket tartunk, segítjük ezen eszközök használatának elterjedését ügyfeleink munkatársai körében.
Két fő megközelítést kínálunk a díjazásra:
- 1. Elkötelezettség nélkül 0 Ft havidíjat, így csak az elvégzett munkák fizetendőek.
- 2. Fix havidíjat, amelyért minden hibaelhárítást vállalunk.
- E két megközelítés kombinálható, testreszabottan az Önök igényei szerint: egyes szolgáltatásokat fix díjasan, más részeket időalapon.
Érdekli egy gyors becslés, hogy milyen havidíjért tudnánk Önöknél üzemeltetni?
Pár ötlet és kialakítható díjcsomag a lenti árlistákból:
Havidíj nélkül, csak konkrét feladatok
Ön szerződhet a DOIT-tal havidíj és elkötelezettség nélküli is. Ekkor egy keretszerződést kötünk, amely biztosítja azt, hogy ha feladat adódik, akkor Ön tudjon hozzánk fordulni, és mi hatékonyan és gyorsan tudjunk reagálni.
„Automatizáció” díjcsomag
E csomag lényege, hogy ügyfeleink eszközeit bekötjük a távfelügyeleti (monitoring) rendszerünkbe, amely a problémák így észlelhető részét automatikusan jelzi a központi rendszerünk segítségével. E szolgáltatás díja élőmunkát nem tartalmaz, csak automatizált feladatokat.
Kisvállalati
csomag
7.250 Ft/számítógép/hó + 25.800 Ft/szerver/hó.
Példa: 3 számítógép és O365 esetén: 21.750 Ft/hó + ÁFA
Példa: 7 számítógép és egy NAS monitoring esetén: 55.600 Ft/hó + ÁFA
Példa: 13 számítógép és egy szerver: 120.050 Ft/hó + ÁFA
Mit mondanak rólunk ügyfeleink?
Garanciák
Szakmai felelősségbiztosítás: 100 millió Ft. Nem volt káresetünk.
Referenciák: hazai és nemzetközi cégek az ügyfeleink. 800 feletti szervert + hálózati eszközt, ezres nagyságrendű felhasználói számítógépet, 170 feletti céget és szervezetet üzemeltetünk, nyújtunk rendszergazdai, szerver üzemeltetési, karbantartási szolgáltatást. Ha Ön igényli, részletes listát adunk a vevőinkről (természetesen csak azokról, akik megengedték ezt), és összehozunk egy beszélgetést az Ön által kiválasztott céggel. Vagy ha esetleg Ön talál a listán ismerős céget, így is érdeklődhet a munkánkról.
Riportok a munkánkról: teljes átláthatóságot biztosítunk a munkamennyiségek tekintetében. Automatizáltan tudunk riportot adni a nyitott és megoldott feladatokról, havonta, hetente – vagy akár naponta is. A tételes riportok lehetővé teszik, hogy Önök bármikor felülvizsgálják a szerződést, csökkentsék a díjakat, akár elutasítsák a számlát, ha valamely tételt a megállapodástól eltérőnek látják. Ezt mi nyitottan fogadjuk, hiszen mi is tévedhetünk, ezért biztosítjuk az átláthatóságot.
Transzparens beszerzés: ha Önök rajtunk keresztül intézik az IT beszerzéseket, akkor nagykereskedelmi forrásokból (HRP, CHS, Ingram-Micro), ezekre rászámolt, fix, előre megállapodott árréssel dolgozunk. Kollégáink nem tarthatnak meg Önökhöz kötődő reklámajándékokat sem azért, hogy Önök biztosak lehessenek benne: a legjobb árat keressük Önöknek. A nem konkrét ügyfélhez kötődő promóciós ajándékokat kisorsoljuk a munkatársaink között, így nem jelenik meg önérdek miatti torzítás a beszerzések során.
Értékesítés/kapcsolatfelvétel
Dunai Nándor
Értékesítési manager