A B C
1
DOCCA rendszergazdai szolgáltatás árlista

Cégeknek és szervezeteknek szolgáltatunk, sajnos magánszemélyeknek nem. Minden ár nettó érték, az ÁFA további 27%

2
Havidíjas szolgáltatások
3
Díjcsomag neve 5. Távsegítség
felhasználói számítógépekkel és mobil eszközökkel kapcsolatosan
Havi átalánydíj
4
– Hogyan működik? Ön csupán felhívja cégünk központi telefonszámát, elmondja a problémát, és kollégánknak átadja a számítógépe vezérlését pár klikkeléssel. Ha Ön kívánja, követi kollégánk tevékenységet a képernyőjén – ha nem kívánja, akkor elmegy ebédelni, tárgyalásra, stb.
– A biztonságról: külső fél (például a kollégáink) csak az Önök meghívására és kezdeményezésére tudnak a számítógépre csatlakozni, azaz a távsegítség nem jelent általános hozzáférést az Önök rendszeréhez.
– Előnye a kiszálláshoz képest: gyorsaság. Kollégáink díjcsomagtól függően akár 5 percen belül segítenek távoli asztal elérésen keresztül.
– Költséghatékonysági szempont: nincs utazási idő és -költség.
– Képzett és minősített szakemberek segítenek, akik az informatikai hozzáértésen túl közérthetően, emberi nyelven kommunikálnak, kerülik a szaknyelvet.
5
5.1 „Monitoring” E díjcsomag a távfelügyeleti rendszert ad. A távfelügyelet preventív hibakezelést tesz lehetővé: az Önök számítógépeit bekötjük automata felügyeleti rendszerünkbe, és ha e rendszer olyan változásokat észlel, amely a számítógép hibájára utal, akkor riaszt minket, mi pedig – szűrve a tényleges hibákra – Önöket.A szolgáltatás korlátlan mennyiségű hibaészlelést tartalmaz, de egyéb munkát, a hibaelhárítását nem: ezt időalapon vagy havidíjas szolgáltatással tudjuk lefedni.
A szolgáltatási ár normál munkaidőben érvényes.
1.100 (technikai szolgáltatás) + 1.350 (ha mi fogadjuk és értelmezzük a hibajelzéseket) Ft/hó/szgép
6
5.2 „Alapszolgáltatás” E díjcsomagban vállaljuk, hogy legkésőbb a következtő munkanapon megkezdjük a munkát az Ön vagy munkatársa számítógépén.Korlátlan mennyiségű hibaelhárítási munkaidőt tartalmaz, de projekteket, változtatási igényeket nem. Változások kiszolgálását fix díjon az „előre tervezett” szolgáltatásunk keretében tudunk adni, vagy a fenti időalapú díjon. E szolgáltatás a monitoring szolgáltatást (1.350 Ft) is tartalmazza. 5.850 Ft/hó/szgép
7
5.3 „Normál” A telefonos hibabejelentés után 150 percen belül megkezdjük hibalehárítást.Korlátlan mennyiségű hibaelhárítási munkaidőt tartalmaz, de mást (pl. projekteket vagy változtatási igényeket) nem. Változások kiszolgálását fix díjon az „előre tervezett” szolgáltatásunk keretében tudunk adni, vagy a fenti időalapú díjon. E szolgáltatás a monitoring szolgáltatást (1.350 Ft) is tartalmazza. 7.250 Ft/hó/szgép
8
5.4 „Extra” A telefonos hibabejelentés után 45 percen belül megkezdjük hibalehárítást.
Korlátlan mennyiségű hibaelhárítási munkaidőt tartalmaz, de projekteket vagy változtatási igényeket nem. Változások kiszolgálását fix díjon az „előre tervezett” szolgáltatásunk keretében tudunk adni, vagy a fenti időalapú díjon. E szolgáltatás a monitoring szolgáltatást (1.350 Ft) is tartalmazza.
9.850 Ft/hó/szgép
9
5.5 „VIP” 5 percen belül elérheti szakembereinket, és azonnal megkezdjük az online segítségnyújtást. Szintén korlátlan hibaelhárítási munkaidőt tartalmaz. A monitoring szolgáltatást (1.350 Ft) tartalmazza. 15.450 Ft/hó/szgép
10
11
Díjcsomag neve 6. Kiszállásos (helyszíni) IT technikusi szolgáltatások:

A kiszállás költsége: egy átlagos oda-vissza út munkaidejének megfelelő díj. Budapesten ez 2×25 perc. Más településekről információt a lap alján talál.

Havi átalánydíj
12
6.1 „Tervezett kéthavonta”(Általában 5-15 fős irodáknak megfelelő szolgátatás.) Tervezett, rendszeres időpontokban érkezik az Önök irodájába egy kollégánk, aki kezeli a felmerült hibákat. A kiszállási gyakoriság: kéthavonta, fix, előre tervezett, szerződésben vállalt és rögzített időpontban. A szolgáltatás tartalma: kiszállás és három óra helyszíni munka. Kéthavonta fix 2.5 óra: 29.600 Ft/hó (1 hóra 1/2 eset jut, egy eset díja így 59.200 Ft)
13
6.2 „Folyamatos helyszíni jelenlét” Ha Önök folyamatos helyszíni jelenlétet igényelnek, akkor kérjük, írják meg, hogy milyen tudásra és tapasztalatra van szükség a feladathoz – informatikai téren is (pl. Google Suite vagy O365 adminsztráció, AD useradmin, stb.), és egyéb téren is (pl. nyelvtudás a központi IT-val való egyeztetések miatt). Szaktudás szerinti árazás. Kérjük, írja meg az igényeket.
14
6.3 „Előre tervezett kiszállás igény szerinti gyakorisággal”(Cégfüggő igény szerint.) Tervezett, rendszeres időpontokban érkezik az Önök irodájába egy kollégánk, aki kezeli a felmerült hibákat. A kiszállási gyakoriság az Önök igénye szerinti. A díjak a kiszállási gyakoriságtól, a kiszállás hosszától és a távolságtól függnek. 2.5 óra: 59.200 Ft/esetTeljes nap: 122.800 Ft/eset
Havi 8 nap felett: 75.000 Ft/eset
Havi 12 nap felett: egyedi árazás
15
16
Díjcsomag neve 7. Havidíjas szintentartó szerver-üzemeltetési, tűzfal- és router-üzemeltetési szolgáltatások Havi átalánydíj
17
7.1 Szerver és hálózati eszköz felügyeleti szolgáltatások: Ezen pont (7.1) alá tartozó szolgáltatások a megelőző hibakezelésre irányulnak. A prevenció célja, hogy még azelőtt észleljük – és lehetőleg elhárítsuk – a rendellenességet, mielőtt a napi munkát megzavarná a felhasználók számára.
18
7.1.1 Szerver monitoring Automatizált monitorozás 0-24 órában.A monitorozó rendszer észleli a hibákat, és SMS-ben vagy emailben értesíti Önöket és a mi szakembereinket, ha a technikai lehetőségek adottak, akkor preventíven: még mielőtt a hiba fennakadást okozna. Ez a szolgáltatás automatikus technikai szolgáltatás, a további – pl. hibaelhárítási vagy egyeztetési – időráfordításokat más szolgáltatások (időalapú vagy átalánydíjas) tartalmazzák, ez a szolgáltatás nem. Technikai rész: 1.650 HUF

Opcionális: + 5.200, ha mi fogadjuk és értelmezzük a hibajelzéseket
/hó/szerver

19
7.1.2 Rendszeres eszköz átvizsgálás A DOIT szakembere rendszeresen (ha külön nincs meghatároztva: havi 1 alkalommal) egy fix checklist alapján végigmegy e szolgáltatás alá vont szervereken, és a checklisten meghatározott ellenőrzéseket végrehajtja. Ha problémát talál, azt jelzi az ügyfélnek. A további, pl. hibaelhárítási vagy konzultációs időráfordításokat más szolgáltatások (időalapú vagy átalánydíjas) tartalmazzák, ez a szolgáltatás nem. 12.850 Ft/hó/szerver
20
7.2 Prevenció és hibaelhárítás: Ezen szolgáltatások a felügyeletet, karbantartást és hibaelhárítást is tartalmaznak, ezen belül katasztrófa esetén akár a teljes újrainstallálást, és a legutóbbi mentésből történő helyreállítást is. Az e pont alá eső szolgáltatások általában irodai- vagy webes alkalmazás futtatási feladatokat betöltő szerverekre vonatkozik, amelyeket munkaidőben használnak a felhasználók, pl. fájl-szerver funkciók, AD (Windows vagy samba), vállalatirányítási rendszer vagy számlázórendszer mögötti MSSQL, MySQL, Pg vagy más adatbázisszerver, levelező rendszer (MS Exchange vagy linuxos megoldás), Apache, IIS, stb.
21
7.2.1 „Hibaelhárítás” 95 percen belül megkezdjük a szerver hibájának elhárítását. A szolgáltatás tartalmazza munkálataink teljes díját, beleértve akár a szerver teljes újrainstallálását és a mentett adatok visszaállítását, ha egy katasztrófa helyzet ezt indokolja. 29.800 Ft/hó/szerver
22
7.2.2 „Expressz” 0-30 perc időtartamon belül megkezdjük a szerver hibájának elhárítását. A szolgáltatás tartalmazza munkálataink teljes díját, beleértve akár a szerver teljes újrainstallálását és a mentett adatok visszaállítását, ha egy katasztrófa helyzet ezt indokolja. 38.600 Ft/hó/szerver
23
7.2.3 Egyedi szerver architektúrák A fentiektől eltérő technikai helyzetek (pl. ha Önök kiemelt támadási célpontok, vagy high availability rendszer és 7/24 SLA-val, stb.), vagy több, teljesen azonos konfigurációjú eszköz üzemeltetése a feladat, akkor egyedi kalkulációt készítünk a várható időráfordítások alapján.
24
25
8. Éjjel-nappali ügyelet, 7x24x365 non stop szolgáltatásokMinden ár nettó érték, az ÁFA további 27%
26
A DOIT.HU jelenleg is 7×24-ben elérhető minden szerződéses ügyfele számára a lent leírt díjazással. Azonban garantáltan segíteni csak azon ügyfeleknek tudunk, akik ügyeleti szolgáltatásra vonatkozó szerződéskötéssel jelzik, hogy szükségük van ezen időszakban is szolgáltatásra, és így mi erre kapacitásokkal tudunk készülni, rendelkezésreállási díjat tudunk fizetni azon szakembereinknek, akik a szolgáltatás biztosításához szükségesek.

A díjak két részből állnak:

27
8.1 Hibaelhárítási rendelkezésre állás díja:
– Munkanapokon törzsidőn kívül csúcsidő 6:00-9:00 és 17:30-23:00: 300 Ft/eszköz/óra
– Munkanapokokn törzsidőn kívül nem csúcsidő (23:00-6:00): 250 Ft/eszköz/óra
– Hétvégén és munkaszüneti napokon: 200 Ft/eszköz/óra
Mennyiségi kedvezményt tudunk adni 5 eszköz felett, de ez előzetes vizsgálatot és egyeztetést igényel.
28
8.2 A munkavégzés díjazása:

8.2.1 Időarányos díjazás: ha ritkán van éjjel vagy hétvégén gond, akkor érdemes ezt az opciót választani: normál díjaink duplája, azaz az ügyeleti időben végzett munkák időalapon fizetendőek. A munka elszámolási egysége 1 óra, szemben a nappali 0.25 órával.

8.2.2 Átalánydíj: egyedileg meg kell vizsgáljuk azokat az eszközöket, amelyre Önök 7×24 szolgáltatást átalánydíjban kérnek, így tudunk csak árat adni. Ennek az oka az, hogy nagyon nagy különbség van eszköz és eszköz között, pl. egy biztonságos, európai IP-re szűkített webshop és egy globális támadásokat rendszeresen elszenvedő webszerver üzemeltetése között.

29
30
Időalapú szolgáltatások
31
Általános rendszergazdai és informatikai feladatok

Alap szolgáltatási idő: munkanapokon 7:00-18:00 között választható 8,5 óra. Kompetencia: desktop és laptop eszközök gyártó (szoftver- és a hardver gyártó) által előírt módon történő szakszerű telepítése, beállítása vagy hibaelhárítása. Ügyeleti, 7×24 szolgáltatások: lásd lent.

32
9.Távoli eléréses feladatok kliens számítógépek esetén
Online segítségnyújtás a DOIT rendszergazdától. Szolgáltatás módja: távoli asztal, LogMeIn, TeamViewer, VNC, telefon.
33
9.1 Kliens számítógépeken végzendő (technikusi) munkák következő utáni munkanapi SLA-val. 4.200 Ft/negyed óra
34
9.2 Hibaelhárítás megkezdése 4 órás SLA-val. 5.250 Ft/negyed óra
35
9.3 Hibaelhárítás megkezdése 35 perces SLA-val. 6.300 Ft/negyed óra
36
10.Távoli eléréses feladatok szerver számítógépek és hálózati eszközök esetén
Online segítségnyújtás a DOIT rendszergazdától. Szolgáltatás módja: távoli asztal, LogMeIn, TeamViewer, VNC, telefon.
37
10.1 Szerveres és számítógéphálózati munkák következő utáni munkanapi SLA-val. 7.000 Ft/negyed óra
38
10.2 Hibaelhárítás megkezdése 4 órás SLA-val. 8.750 Ft/negyed óra
39
10.3 Hibaelhárítás megkezdése 35 perces SLA-val. 10.500 Ft/negyed óra
40
Kiszállásos feladatokHelyszíni munkák esetén is ezek az árak érvényesek. A 4 órás és 35 perces SLA-s hibaelhárításra vonatkozó vállalásunk helyszíni munkák esetében a feltüntetett SLA+2 óra. A kiszállás költsége: egy átlagos oda-vissza út munkaidejének megfelelő díj. Budapesten ez 2*25 perc = 50 perc. Más településekről információt itt talál .
41
42
2. Szerveres üzemeltetési feladatok árai

Többek között, de nem kizárólag az alábbi témakörök tartoznak ide: Linux, Windows szerverek, Google Apps, Office365, MS Exchange (OWA is), MSSQL, MySQL, PgSql, SharePoint és webszerverek (Apache, IIS, NGNIX, Lighttpd) napi üzemeltetési feladatai

43
2.1 Távoli eléréses munkák (ssh, rdp, stb.) Vállalási időpont: időpont egyeztetés szerint. Junior szerveres: 4.200 Ft/negyed óraSenior szerveres 7.000 Ft/negyed óra
44
2.2 Kiszállás, helyszíni munkálatok Vállalási időpont: időpont egyeztetés szerint. Kiszállási díjat nem számítunk fel, ehelyett a munkaidőbe a kiszállás ideje beleszámolandó, részletek itt. eseti egyeztetés szerint
45
Sürgősségi díjak: ügyfelünk igénye szerint legsürgősebben 10 percen belül tudjuk megkezdeni a hibaelhárítást. További fokozatok: 25 perc, 30 perc, 1 óra, 2 óra, 3 óra, 4 óra. A díjazás a teljes helyzet alapján kerül kiszámításra, két tételből áll: rendelkezésre állási díj és munkadíj. FIGYELEM: a sürgősségi igények az éles folyó munkáink megszakításával járnak, vállalásaink átszervezésével, így nagyon költségesek, jellemzően 30eFt/óra díjazásúak.
46
47
3. Informatikai infrastruktúra szakértők díjazása

Vannak olyan helyzetek, amikor szükségszerű olyan specialistákat bevonni, akik egy-egy szűkebb terület szakértői. Ezek a napi üzemeltetéstől eltérő feladatok, például, de nem kizárólag: hibakeresés komplex helyzetekben (adatbázisteljesítmény-, webes alkalmazások teljesítményének vizsgálata), átadás-átvételi folyamatok, új konfigurációk és új megoldások tesztelése, sérült adatok visszaállítása (például: szétesett RAID, sérült fájlrendszer), gyártói dokumentációban nem meghatározott helyzetek kezelése.

48
3.1 Általános IT infrastruktúra szenior szakértő Vállalási időpont: időpont egyeztetés szerint.Jellemző feladatok: a desktopok, laptopok összetettebb problémái, az infrastruktúra több elemét érintő feladatok: a laptopok és asztali számítógépek mellett felhő infrastruktúra elemek, a helyi szerver, VPN, router, switch, wifi AP. és gyártói dokumentációban nem meghatározott helyzetek kezelése. 7.250 Ft/negyed óra
(azaz 29.000 Ft/óra 15 perces egységekben elszámolva)
49
3.2 Szerver, adatmentés, hálózat Vállalási időpont: időpont egyeztetés szerint.
Többek között az alábbi témakörök: Többek között, de nem kizárólag a következő témák tartoznak ide: VMware, Hyper-V, Cisco eszközök, adatmentési rendszerek kialakítása, biztonságos wifi hálózat, komplex VPN rendszerek tervezése, HA (High Availability, nagy rendelkezésre állású) rendszerek, Postrge, KVM, Xen, OpenNebula, Proxmox, Apache, nginx
7.250 Ft/negyed óra
(azaz 29.000 Ft/óra 15 perces egységekben elszámolva)
50
51
4. Rendszertervezés, auditokra felkészítés, IT biztonsági vizsgálatok, IT konzultáció, szolgáltatás menedzsment, IT projekt menedzsment

Többek között, de nem kizárólag: – IT rendszerek tervezése, migrációk tervezése (kis projektek esetén a kivitelezéssel egyben) – BCP és DRP tervezés és auditálás – ethical hacking, penetration test – ISO20000, ISO2700x, PCI-DSS audit támogatás – új rendszerek kiválasztása előtti döntések előkészítésében részvétel – megakadt projektek kezelésének lehetőségeinek feltárása, vitás ügyek kezelése beszállítókkal, informatikai mediáció, szakképzett mediátor biztosítása
52
4.1 Tíz plusz Egy hónapra eső 10 óránál több feladat, továbbá teljes napos (8-10 óra egyben) feladat esetén
Vállalási időpont: egyeztetés szerint.
7.400 Ft/negyed óra (29.600 Ft/óra)
53
4.2 Közép Egy hónapra eső 4.25-10 órányi feladat esetén
Vállalási időpont: egyeztetés szerint.
8.700 Ft/negyed óra (34.800 Ft/óra)
54
4.3 Minimál Egy hónapra eső 0.25-4 órányi feladat esetén
Vállalási időpont: egyeztetés szerint.
9.500 Ft/negyed óra (38.000 Ft/óra)
55
56
KOMPETENCIA LISTA2000. január óta alábbi témákban végeztünk projekt munkákat vagy adtunk szolgáltatásokat – többek között:
57
Asztali számítógépek, laptopok, okostelefonok (Android, iPhone, Blackberry), tabletek teljeskörű üzemeltetése.
58
Virtualizációhoz kötődő technológiák: Hyper-V, VMware, XEN, KVM, Proxmox. Adatmentési megoldások, például: Veaam, Symantec, Bacula, Amandam stb.
59
Vírusvédelemi, levélszemét szűrési (spam filter) megoldások.
60
Office365, Google Apps, MS Exchange, Lotus Domino és nyílt forráskódú levelezési rendszerek bevezetése (server oldalon: postfix, Courier-MTA, Exim, különféle imap server megoldások, mailfeldolgozó megoldások procmail, webmail felületek: roundcube, squirrelmail, horde. kliensek: Outlook/Express, Thinderbird, Nokia Mail, stb.) , üzemeltetése.
61
Publikus weboldalakat tartalmazó szerverek biztonságos üzemeltetése.
62
A legnagyobb felhő szolgáltatók erőforrásain futó szolgáltatások üzemeltetése vagy oda történő átköltöztetése. Pl. Amazon AWS, Microsoft Azure, Rackspace.
63
Irodai szerverek üzemeltetése.
64
Transzparens informatikai beszerzési ügyintézési szolgálatások (procurement).
65
Nagy rendelkezésre állású (High Availability, HA) rendszerek tervezése és kivitelezése VMware natív és Veeam megoldásokkal, Microsoft és open source alapokon.
66
Vállalatirányítási rendszerek infrastruktúra üzemeltetése: Navision, SAP és SAP Business One (SBO), Kulcssoft, sERPa, Maconomy, stb.
67
Utazási irodai szoftverek level 1 támogatása: Voyage, Nagy Utazás, az alábbi GDS-ek szoftvereinek 1st line támogatása: Amadeus, Worldspan, Galileo.
68
Online bankolási szoftverek (Spectra, REX, stb), számlázó szoftverek, elektronikus aláírási megoldások felhasználói támogatása.
69
EDI és XML elektronikus számlázás támogatása.
70
Email marketing megoldások és CRM megoldások infrastruktúrájával kapcsolatos feladatok ellátása: Mailchimp, Protopmail, SugarCRM.
71
Ticketing, issue tracking, csoportmunka rendszerek: Request Tracker, OTRS, OSTicket, JIRA, Mantis, Redmine, Owncloud, SugarCRM, vTiger, Zentyal, Open Xchange, Zimbra.
72
Kreatív ügynökségeknél Adobe csomag támogatása.
73
74
Ernyőszervezeti partnerkapcsolataink által az alábbi témákban tudunk segíteni:
75
Webdesign, weboldalak és webshopok fejlesztése.
76
Online marketing, SEO, marketing e-mailek kiküldési feladatai.
77
Elektronikus számlázás.
78
Informatikához kötődő jogi tanácsadás.
79
Számítógép hálózatok kábelezési feladatai.
80
Asterisk konzultáció, VoIP telefon rendszerek tervezése és kivitelezése, telekommunikáció költségek optimalizálása.
81
ISO 20000, ISO 27001, SOX, PSZÁF megfelelőségi felkészítés.
82
Licensz tanácsadás, költséghatékony szoftverbeszerzés.
83
Iktatórendszerek, dokumentum menedzsment, CRM rendszerek bevezetése.
84
Ethical hacking, sérülékenység vizsgálat.
85
86
Kiszállási idők
87
2×25 perc: Budaörs, Szeged, Miskolc, Győr, Salgótarján, Szombathely, Pécs, Debrecen, Nyíregyháza, Kecskemét, Veszprém, Székesfehérvár, Gyöngyös
88
2×35 perc: Alsónémedi, Biatorbágy, Budajenő, Budakalász, Budakeszi, Csobánka, Csomád, Csömör, Csörög, Délegyháza, Diósd, Dunabogdány, Dunaharaszti, Dunakeszi, Dunavarsány, Ecser, Erdőkertes, Érd, Felsőpakony, Fót, Göd, Gödöllő, Gyál, Gyömrő, Halásztelek, Herceghalom, Isaszeg, Kerepes, Kistarcsa, Kisoroszi, Leányfalu, Majosháza, Maglód, Mogyoród, Nagykovácsi, Nagytarcsa, Ócsa, Őrbottyán, Páty, Perbál, Pécel, Pilis, Pilisborosjenő, Piliscsaba, Pilisjászfalu, Pilisszántó, Pilisszentiván, Pilisszentkereszt, Pilisszentlászló, Pilisvörösvár, Pomáz, Pócsmegyer, Pusztazámor, Remeteszőlős, Solymár, Sóskút, Szada, Százhalombatta, Szentendre, Szigethalom, Szigetmonostor, Szigetszentmiklós, Sződ, Sződliget, Tahitótfalu, Taksony, Tárnok, Telki, Tinnye, Tök, Tököl, Törökbálint, Üllő, Üröm, Vác, Vácrátót, Vecsés, Veresegyház, Visegrád, Zsámbék
89
Más településeken a kiszállási díj a konkrét címtől függ.