Levelezési problémák megoldása az OS X 10.10.4 frissítés után

Néhány Mac Mail felhasználó és rendszergazda észrevehette, hogy a Levelezés alkalmazás rosszalkodik az OS X 10.10.4-re (és néha az OS X 10.11 El Capitan bétákra) frissítést követően, főleg az Exchange és Gmail fiókok esetén, de más email kiszolgálóknál is előfordulhat.

A probléma tipikusan a következőkben nyilvánul meg: az eMail belépések leállnak vagy nem is sikerülnek, a Mail app nem tudja betölteni az új emaileket vagy a Mail alkalmazás nem csinál semmit és mintha véget nem érő szerver kapcsolódást próbálna,de igazából nem tud csatlakozni.

A belépési sikertelenségek és az új emailek letöltésének problémájára az alábbi megoldás sok felhasználó és rendszergazda számára sikeres volt.

Hogyan hozzuk helyre az OS X frissítések utáni problémás mail fiók beállításokat?

Nyissuk meg a Mail alkalmazást az OS X-ben, majd menjünk a Levelezés menü, Beállítások menüpontjához
Válasszuk a Fiókok fület és válasszuk ki a problémás email fiókot, majd kattintsunk a Haladó fülre
Keressük meg az “Automatikusan keresse meg és tartsa meg a fiók beállításokat” dobozt és válasszunk az alábbi megoldások közül (attól függően mit látunk a képernyőn):
Ha nincs bepipálva, pipáljuk be – utána indítsuk újra a Mail alkalmazást
Ha be van pipálva, szedjük ki a pipát, lépjünk ki, indítsuk újra a Mail alkalmazást, aztán menjünk vissza ugyanahhoz a beállítási menüponthoz, pipáljuk be újra az opciót, majd mégegyszer indítsuk újra a Mail alkalmazást
Ismételjük meg a fenti lépéseket a többi email fiókhoz is, amennyiben szükséges.

Forrás: OSX Daily.

 

További tanácsokért keresse fel rendszergazda blogunkat!