Rendszergazda szolgáltatás
  • Főoldal
  • Rólunk
    • Munkatársaink
    • Történetünk
  • Referenciák
  • Kapcsolat
  • Menu Menu

Hogyan küszöböljük ki a “A jelszó, amit az iPhone mentés védelmére megadott, nem állítható be. Kérjük, próbálja újra.” hibaüzenetet?

2019.04.09./in Hogyan kell/by DoIT rendszergazda

Akár a rendszergazda, akár a felhasználó, már próbálta beállítani az iTunes mentés titkosítását iPhone, iPad vagy iPod touch készüléken, találkozhatott ezzel a frusztráló üzenettel: “The password you entered to protect your iPhone backup could not be set. Please try again.” Azaz: “A jelszó, amit az iPhone mentés védelmére megadott, nem állítható be. Kérjük, próbálja újra.”

Mivel látszólag nem lehet tudni, hogy mit kellene tenni azonkívül, hogy újabb és újabb jelszavakat írunk be és továbbra is ugyanazt az üzenetet kapjuk, könnyen elegünk lehet az egészből és feladjuk.

Nem feltétlenül kell ennek így történnie, ugyanis van egy nagyon egyszerű, bár nem nyilvánvaló megoldása ennek a problémának:

Lépjünk ki az iTunes-ból!
Ha a számítógép és az iPhone össze van kapcsolva USB kábellel, akkor azt húzzuk ki.
Dugjuk be az iPhone villám/töltő USB kábelét a számítógépbe és ehhez csatlakoztassuk az iPhone-t.
Indítsuk újra az iiTunes-t.
Menjünk a Summary azaz Összegzés fülre és kattintsunk újra a titkosított mentések bekapcsolása opcióra.
Írjuk be újra a jelszót kétszer, ahogy szoktuk, hogy beállítsuk a titkosított mentést és utána indítsuk el a mentést.
Ezen a ponton a hibaüzenetnek nem szabad megjelennie és ennek oka: az iPhone az USB-n keresztül csatlakozott az iTunes-hoz és ez szükséges ahhoz, hogy titkosított mentés jelszót beállítsunk. Bár furcsa megoldás, de az USB kábel csatlakoztatása és a jelszó szokásos beállítása megoldja ezt a hibaüzenetes problémát.

 

Forrás: OSXDaily.

 

További tanácsokért keresse fel rendszergazda blogunkat!

Tags: hibaüzenet, iphone hibaüzenet, itunes mentés titkosítása, jelszó nem állítható be
Bejegyzés megosztása
  • Megosztás Facebook
  • Megosztás Twitter
  • Share on WhatsApp
  • Megosztás LinkedIn
  • Megosztás Vk
  • Megosztás Reddit
  • Megosztás emailben
https://www.doit.hu/rendszergazda/wp-content/uploads/2019/04/password-entered-protect-iphone-backup-can-not-be-set-error.jpg 180 504 DoIT rendszergazda https://www.doit.hu/rendszergazda/wp-content/uploads/2023/10/doit-logo-v4.png DoIT rendszergazda2019-04-09 14:42:362019-04-12 09:56:10Hogyan küszöböljük ki a “A jelszó, amit az iPhone mentés védelmére megadott, nem állítható be. Kérjük, próbálja újra.” hibaüzenetet?
Ez is érdekelheti
iOS 9: “A szoftver frissítése sikertelen”

Search

Categories

  • Hardver hírek
  • Hogyan kell
  • Informatika hírek: felhő, mobil és minden más
  • IT biztonság – információbiztonság
  • Ügykezelő

Friss bejegyzéseink

  • Hogyan kell használni a Microsoft Edge új PDF olvasó funkcióit?2024.10.07. - 14:00
  • Egy ablak, több fül: Hatékonyabb munka a windows intézővel!2024.09.02. - 13:51
  • Mik azok a Windows Widgetek (vezérlők)?2024.06.28. - 08:46
  • Miről ismerhetjük fel a jó rendszergazda szakembert?2023.10.21. - 01:26
  • Anyagnyilvántartási modul2023.10.20. - 12:30

DoIT a Facebookon

Értékesítés/kapcsolatfelvétel: +36 20 4245071

rendszergazda-szolgaltatas2@doit.hu

Siti Marianna
Értékesítési manager

doit
  • Link to Facebook
  • Link to LinkedIn

Adatkezelési nyilatkozat

Hogyan töltsük le a Windows utolsó három verzióját hivatalosan és in... iOS 9: “A szoftver frissítése sikertelen”
Scroll to top