8,5 óra/nap
Fix havidíjas informatikai támogatás
Örömmel állunk rendelkezésre kis- és nagyvállalatoknak egyaránt.
Néhány azon elégedett partnereink közül, akik az elmúlt 24 évben minket választottak. Köszönjük a bizalmukat!
Miért válasszon Flexibilis informatikai támogatás csomagot?
Fix havidíj
Megrendelőként biztonságban érezheti magát: IT feladatok esetén van kihez fordulni, és egyértelmű, hogy havonta ez egy fix összegbe kerül.
Rugalmas
Lehetőség van a havi időkeret csökkentésére, növelésére és átlépésére is. A fel nem használt időkeret 50%-a átvisszük a következő hónapra.
Átlátható
Nincs bonyolult elszámolás, nem kell különbséget tenni, hogy a feladat hibaelhárítás vagy változás kérés.
Transzparencia
Ön folyamatosan követheti a feladatok állapotát az ügykezelő rendszerünkben, és rendszeres riportokban az időráfordításokat.
Melyik IT szolgáltatás csomag illik a cégéhez?
Flexi Start
38 450 Ft + ÁFA / hó
Próbálja ki kockázat nélkül, 2 hónap pénzvisszafizetési garancia
Flexi Plus
48 600 Ft + ÁFA / hó
Próbálja ki kockázat nélkül, 2 hónap pénzvisszafizetési garancia
Flexi Pro
67 100 Ft + ÁFA / hó
Próbálja ki kockázat nélkül, 2 hónap pénzvisszafizetési garancia
Flexi Team
99 900 Ft+Áfa/hó
Próbálja ki kockázat nélkül, 2 hónap pénzvisszafizetési garancia
Flexi Growth
189 900 Ft + ÁFA / hó
Próbálja ki kockázat nélkül, 2 hónap pénzvisszafizetési garancia
Flexi Enterprise
359 900 Ft + ÁFA / hó
Próbálja ki kockázat nélkül, 2 hónap pénzvisszafizetési garancia
Méltányos használat (Fair Use)
Szolgáltatásainkat irodai informatikai üzemeltetésre és támogatásra kínáljuk. A csomag keretében az igények kb. 70%-át felhasználói számítógépek, munkaállomások, szoftverek problémáinak támogatására terveztük és kb. 30%-a szerverek, hálózati eszközök, felhőszolgáltatások és egyéb háttérrendszerek üzemeltetéséhez kapcsolódik.
Válaszidők:
-
Kritikus helyzetekben (pl. teljes rendszerleállás, súlyos működésképtelenség): azonnali reakció
-
Normál működés során: egyeztetés szerinti rendelkezésre állás. Új felhasználók beléptetésére vagy előre tervezett módosításokra 1,5 munkanapos előrejelzést kérünk. A szolgáltatás fenntarthatósága érdekében kérjük, hogy amennyiben egy feladat előre látható, azt időben jelezzék, hogy a sürgős beavatkozások ténylegesen a valóban kritikus helyzetekre maradjanak.
A szolgáltatásaink során dedikált kapcsolattartót biztosítunk, szükség esetén közvetlenül hívható „krízis hotline” lehetőséggel, hogy a legsürgetőbb esetekben is gyors segítséget tudjunk nyújtani.
Rugalmasság és együttműködés:
Szolgáltatásainkat bizalomra és kölcsönös méltányosságra alapozzuk. Amennyiben a szolgáltatási arányok jelentősen eltolódnak (például túlnyomórészt felhő-, szerver- vagy hálózati szakértői támogatásra van szükség), a felmerült tapasztalatok alapján közösen áttekintjük a lehetőségeket és új együttműködési kereteket keresünk.
Mit mondanak rólunk ügyfeleink?
Gyakran ismételt kérdések
Van lehetőség a havi időkeret növelésére, csökkentésére?
Igen. Ha valaki meghaladja az időkeretet, azt időalapon elszámoljuk.
Mi történik abban az esetben, ha a kérés sürgősebb, mint a csomagban nyújtott reakcióidő?
Az időkerethez tartozó garantált reakcióidő: az adott nap 14:00-ig beérkező kéréseket következő munkanap végéig teljesítjük. Ha 14:00 óra után kapunk kérést, azt következő munkanapi kérésnek tekintjük. Ha ettől sürgősebb a kérés, van lehetőség 4 órás és 35 perces reakcióidőre is. 4 órás reakcióidővel a felével több időkerettel kell számolni (+50%), 35 perces reakcióidővel dupla időkeret számolunk el (+100%)
Mi történik a fel nem használt időkerettel?
A fel nem használt időkeret 50%-át átvisszük a következő hónapra.
Milyen kéréseket fogadunk ebben az időkeretben?
Az időkeretben szerverekkel, hálózati eszközökkel és kliens gépekkel kapcsolatos kéréseket is fogadunk.
Hogyan történik az elszámolás?
Az elszámolás az adott hónapra előre fizetéssel történik.
Garanciák
Szakmai felelősségbiztosítás: 100 millió Ft. Nem volt példa káresetre.
Referenciák: Ügyfeleink között hazai és nemzetközi vállalatok szerepelnek. Több mint 800 szerver és hálózati eszköz, valamint ezer felhasználói számítógép üzemeltetését végezzük. Szolgáltatásainkat 170-nél több cég és szervezet részére nyújtjuk, ideértve a rendszergazdai, szerver üzemeltetési és karbantartási szolgáltatásokat is. Amennyiben Ön kéri, részletes referencialistát nyújtunk (természetesen csak azokról, akik ehhez hozzájárultak), és szervezünk egy találkozót az Ön által kiválasztott ügyféllel.
Munkánkról szóló riportok: Teljes átláthatóságot biztosítunk a munkavégzés volumenével kapcsolatban. Automatizáltan generálunk riportokat a megnyitott és lezárt feladatokról, havonta, hetente, vagy akár naponta is. A részletes riportok lehetőséget nyújtanak Önöknek arra, hogy bármikor áttekintsék a szerződést, csökkentsék a költségeket, sőt, akár elutasítsák a számlát is, ha egy tételt az eredeti megállapodástól eltérőnek találnak.
Beszerzési transzparencia: Ha Önök az IT beszerzéseket általunk intézik, akkor nagykereskedelmi forrásokból (HRP, CHS, Ingram-Micro) származó termékeket vásárolhatnak, előre meghatározott, fix árréssel. Kollégáink nem fogadhatnak el Önöktől származó reklámajándékokat, hogy biztosak lehessenek benne: mindig a legjobb árat kínáljuk Önöknek. A nem specifikus ügyfélhez kötődő promóciós ajándékokat a munkatársaink között sorsoljuk ki, így biztosítva, hogy ne legyen torzítás a beszerzési folyamat során.