Örömmel állunk rendelkezésre minden vállalkozás számára – a mikrovállalkozásoktól a nagyvállalatokig.
Néhány azon elégedett partnereink közül, akik az elmúlt 24 évben minket választottak. Köszönjük a bizalmukat!
Milyen előnyei vannak a Flexi támogatási csomagoknak?
Fix havidíj
Megrendelőként biztonságban érezheti magát: IT feladatok esetén van kihez fordulni, és egyértelmű, hogy havonta ez egy fix összegbe kerül az Ön által választott csomag mérete szerint.
Flexibilis
Lehetőség van a havi időkeret csökkentésére, növelésére és átlépésére is. A fel nem használt időkeret 100%-a átvihető a következő hónapra.
Egyszerű elszámolások
Nincs bonyolult elszámolás, nem kell különbséget tenni, hogy a feladat hibaelhárítás vagy változás kérés.
Transzparens ügykövetés
Ön folyamatosan követheti a feladatok állapotát az ügykezelő rendszerünkben, és rendszeres riportokban az időráfordításokat.
Melyik IT szolgáltatás csomag illik a cégéhez?
A lenti csomagokban a számítógépek mennyisége csak becslés – ettől nyugodtan el lehet térni. A lényeg valójában az időkeret: azon belül flexibilisen használható akár lényegesen több számítógépre is egy kisebb csomag, így ha kevés a probléma, akkor rugalmasan használható egy kisebb csomag is nagyobb eszközszámra.
Flexi Start
38 450 Ft + ÁFA / hó
Próbálja ki kockázat nélkül, 2 hónap pénzvisszafizetési garancia
Flexi Plus
48 600 Ft + ÁFA / hó
Próbálja ki kockázat nélkül, 2 hónap pénzvisszafizetési garancia
Flexi Pro
67 100 Ft + ÁFA / hó
Próbálja ki kockázat nélkül, 2 hónap pénzvisszafizetési garancia
Flexi Team
99 900 Ft + ÁFA / hó
Próbálja ki kockázat nélkül, 2 hónap pénzvisszafizetési garancia
Flexi Growth
189 900 Ft + ÁFA / hó
Próbálja ki kockázat nélkül, 2 hónap pénzvisszafizetési garancia
Flexi Max
359 900 Ft + ÁFA / hó
Próbálja ki kockázat nélkül, 2 hónap pénzvisszafizetési garancia
Extrák
Napi riport: 4 990 Ft + ÁFA/hó
Szeretné nyomon követni, hogy az Ön és munkatársai által kiadott feladatok hogy állnak? Kérheti napi státusz e-mail szolgáltatásunkat, amelyben egy helyen átláthatja az összes nyitott ügyét, megkapja az előző nap lezárt feladatok listáját, valamint azt is feltüntetjük, melyik szakember foglalkozott az egyes ügyekkel.
Óradíjak
A csomagokban foglalt időkereten felül az alábbi időalapú díjszabással dolgozunk. Az elszámolás mindig negyedórás egységekben történik.
A kliens számítógépekkel kapcsolatos munkák alap óradíja SLA nélkül 17 400 Ft+ÁFA/óra, a szerverekkel és hálózati eszközökkel kapcsolatos munkáké 29 000 Ft+ÁFA/óra. Amennyiben gyorsabb beavatkozást szeretne, a 4 órás SLA 50% felárat, a 35 perces SLA pedig 100% felárat jelent az alap óradíjakhoz képest.
Rendelkezésre állás munkaidőn kívül
Lehetőség van ügyeleti rendelkezésre állást igényelni, amely során garantáltan elérhetővé tesszük különböző szakterületeink szakértőit munkaidőn kívül is. Azok számára, akik igénybe veszik az ügyeleti szolgáltatást, biztosítjuk, hogy a normál órakeretük is felhasználható legyen munkaidőn kívüli beavatkozásokra, a vonatkozó felárak mellett. Ha ilyen igény merül fel, kérjük, jelezze felénk.
Fontos tudni, hogy azok is kérhetnek tőlünk segítséget munkaidőn kívül, akik nem vettek igénybe ügyeleti rendelkezésre állást – ebben az esetben nem tudjuk garantálni az azonnali reagálást vagy a szabad kapacitást, a felhasznált munkaidőt teljes egészében külön óradíjként számoljuk el.
A munkaidőn kívüli időszakokban a Munka Törvénykönyve szerinti rendkívüli munkavégzés szabályai szerint számolunk felárat: munkanapokon az óradíj 50%-kal, hétvégéken és ünnepnapokon pedig 100%-kal magasabb.
Válaszidők:
-
Kritikus helyzetekben (pl. teljes rendszerleállás, súlyos működésképtelenség): azonnali, de legfeljebb 35 perc a reakcióidőnk.
-
Normál működés során: egyeztetés szerint. Példák: új felhasználók beléptetését kérjük, előre jelezzétek. A lényeg, hogy amennyiben egy feladat előre látható, azt időben jelezzétek, hogy a sürgős beavatkozások ténylegesen a valóban kritikus helyzetekre maradjanak.
Hűségidő:
A szolgáltatások nem járnak hűségidővel, 1 hónapos határidővel bármikor felmondhatóak.
Mit mondanak rólunk ügyfeleink?
Gyakran ismételt kérdések
Van lehetőség a havi időkeret növelésére, csökkentésére?
Nincs hűségidő, és rugalmasan lehet csomagot váltani fel- és lefelé egyaránt. A csomagon felüli munkák díjazása: a normál listaáraink szerint számlázzuk. A fel nem használt havi időkeret még egy hónapig felhasználható, azaz 100%-ban átvihető a következő hónapra.
Mi történik abban az esetben, ha a kérés sürgősebb, mint a csomagban nyújtott reakcióidő?
Az időkerethez tartozó garantált reakcióidő: az adott nap 14:30-ig beérkező kéréseket következő munkanap végéig teljesítjük. Ha 14:30 óra után kapunk kérést, azt következő munkanapi kérésnek tekintjük. Ha ettől sürgősebb a kérés, van lehetőség 4 órás és 35 perces reakcióidőre is. 4 órás reakcióidővel a felével több időkerettel kell számolni (+50%), 35 perces reakcióidővel dupla időkeret számolunk el (+100%)
Mi történik a fel nem használt időkerettel?
A fel nem használt havi időkeret még egy hónapig felhasználható, azaz 100%-ban átvihető a következő hónapra.
Milyen kéréseket fogadunk ebben az időkeretben?
A csomag keretében egyrészt felhasználói számítógépek működését támogatjuk: internet elérés, wifi, vpn (irodán kívülről elérés), levelezés, Word, Excel, stb. szoftverek problémáinak elhárítása, új szoftverek installálása, számítógépek lassúságának kivizsgálása, okok megszűntetése.
Másrészt szervereket és hálózati eszközöket üzemeltetünk: biztonsági frissítéseket végzünk igény esetén, felhasználói jogosultságok beállítását végezzük szervereken és felhőszolgáltatások esetén is (M365, Google Workspace), ennek része a felhasználók létrehozása, törlése, jelszó problémáinak kezelése is, biztonsági mentéseket kezelünk.
Mindezen feladatokat az ügyfeleink igénye szerint végezzük, tehát nincs kötöttség a változások és az üzemeltetés terén, tartalmilag flexibilisek a csomagok, csupán az időkeret adott – sőt, az is túlléphető: ilyenkor az „óradíjak” részen megadott díjakkal számolunk el. Ha egy megrendelőnk túllépi a havi időkeretet, akkor egy adott munka előtt előre jelezzük, hogy mennyi időre lesz szükségünk, és aktív jóváhagyást kérünk – tehát nincsenek meglepetések.
Csomagváltás, szüneteltetés, felmondás
A csomagok felfelé és lefelé is módosíthatóak: minden hónap elsején lép érvénybe a változás azon igényekre, amelyek az előző hó 15-ig beérkeztek. A felfelé módosításnál meg kell vizsgáljuk a szabad kapacitásainkat, a lefelé módosítás egyoldalú bejelentéssel történik. Felmondás bármikor elindítható: 30 nap múlva lezárul a szolgáltatás.
Garanciák
Szakmai felelősségbiztosítás: 100 millió Ft. Nem volt példa káresetre.
Referenciák: Ügyfeleink között hazai és nemzetközi vállalatok szerepelnek. Több mint 800 szerver és hálózati eszköz, valamint ezer felhasználói számítógép üzemeltetését végezzük. Szolgáltatásainkat 170-nél több cég és szervezet részére nyújtjuk, ideértve a rendszergazdai, szerver üzemeltetési és karbantartási szolgáltatásokat is. Amennyiben Ön kéri, részletes referencialistát nyújtunk (természetesen csak azokról, akik ehhez hozzájárultak), és szervezünk egy találkozót az Ön által kiválasztott ügyféllel.
Munkánkról szóló riportok: Teljes átláthatóságot biztosítunk a munkavégzés volumenével kapcsolatban. Automatizáltan generálunk riportokat a megnyitott és lezárt feladatokról, havonta, hetente, vagy akár naponta is. A részletes riportok lehetőséget nyújtanak Önöknek arra, hogy bármikor áttekintsék a szerződést, csökkentsék a költségeket, sőt, akár elutasítsák a számlát is, ha egy tételt az eredeti megállapodástól eltérőnek találnak.
Beszerzési transzparencia: Ha Önök az IT beszerzéseket általunk intézik, akkor nagykereskedelmi forrásokból (HRP, CHS, Ingram-Micro) származó termékeket vásárolhatnak, előre meghatározott, fix árréssel. Kollégáink nem fogadhatnak el Önöktől származó reklámajándékokat, hogy biztosak lehessenek benne: mindig a legjobb árat kínáljuk Önöknek. A nem specifikus ügyfélhez kötődő promóciós ajándékokat a munkatársaink között sorsoljuk ki, így biztosítva, hogy ne legyen torzítás a beszerzési folyamat során.