Fix havidíjas informatikai támogatás
Akár 0-24 elérhetőség rugalmasan, gyorsan

Fix havidíjas informatikai támogatás
Akár 0-24 elérhetőség rugalmasan, gyorsan

  • Fix havidíj, nincsenek rejtett költségek
  • Azonnal elérhető távsegítség
  • Rugalmas, bővíthető csomagok
  • Transzparens riportok, átlátható szolgáltatás

Örömmel állunk rendelkezésre kis- és nagyvállalatoknak egyaránt.

Néhány azon elégedett partnereink közül, akik az elmúlt 24 évben minket választottak. Köszönjük a bizalmukat!

Miért válasszon Flexibilis informatikai támogatás csomagot?

Fix havidíj

Megrendelőként biztonságban érezheti magát: IT feladatok esetén van kihez fordulni, és egyértelmű, hogy havonta ez egy fix összegbe kerül az Ön által választott csomag mérete szerint.

Rugalmas

Lehetőség van a havi időkeret csökkentésére, növelésére és átlépésére is. A fel nem használt időkeret 50%-a átvihető a következő hónapra.

Egyszerű elszámolások

Nincs bonyolult elszámolás, nem kell különbséget tenni, hogy a feladat hibaelhárítás vagy változás kérés.

Transzparens ügykövetés

Ön folyamatosan követheti a feladatok állapotát az ügykezelő rendszerünkben, és rendszeres riportokban az időráfordításokat.

Segítünk kiválasztani a megfelelő csomagot!

Átfogó konzultációval segítünk megtalálni az ideális havidíjas IT-támogatási csomagot.

Melyik IT szolgáltatás csomag illik a cégéhez?

Flexi Start

  • Havi 1 óra szakértői segítségnyújtás
  • Garantáltan elérhetőek vagyunk 9:00-17:30 munkanapokon
  • Következő hónapra átvihető a felhasználatlan idő 50%-a
  • Havi részletes teljesítés igazolások
  • Személyre szabott szakmai team: két helpdesk kolléga, egy hálózatos és egy szerveres szakember

38 450 Ft + ÁFA / hó

Próbálja ki kockázat nélkül, 2 hónap pénzvisszafizetési garancia

Flexi Plus

  • Havi 2 óra szakértői segítségnyújtás
  • Garantáltan elérhetőek vagyunk 9:00-17:30 munkanapokon
  • Következő hónapra átvihető a felhasználatlan idő 50%-a
  • Havi részletes teljesítés igazolások
  • Személyre szabott szakmai team: két helpdesk kolléga, egy hálózatos és egy szerveres szakember

48 600 Ft + ÁFA / hó

Próbálja ki kockázat nélkül, 2 hónap pénzvisszafizetési garancia

Flexi Pro

  • Havi 3 óra szakértői segítségnyújtás
  • Garantáltan elérhetőek vagyunk 9:00-17:30 munkanapokon
  • Következő hónapra átvihető a felhasználatlan idő 50%-a
  • Havi részletes teljesítés igazolások
  • Személyre szabott szakmai team: két helpdesk kolléga, egy hálózatos és egy szerveres szakember
  • Havi összesítő riportok

67 100 Ft + ÁFA / hó

Próbálja ki kockázat nélkül, 2 hónap pénzvisszafizetési garancia

Flexi Team

  • Havi 5 óra szakértői segítségnyújtás
  • Garantáltan elérhetőek vagyunk 9:00-17:30 munkanapokon
  • Következő hónapra átvihető a felhasználatlan idő 50%-a
  • Havi részletes teljesítés igazolások
  • Személyre szabott szakmai team: két helpdesk kolléga, egy hálózatos és egy szerveres szakember
  • Havi összesítő riportok

99 900 Ft + ÁFA / hó

Próbálja ki kockázat nélkül, 2 hónap pénzvisszafizetési garancia

Flexi Growth

  • Havi 10 óra szakértői segítségnyújtás
  • Garantáltan elérhetőek vagyunk 9:00-17:30 munkanapokon
  • Következő hónapra átvihető a felhasználatlan idő 50%-a
  • Havi részletes teljesítés igazolások
  • Személyre szabott szakmai team: három helpdesk kolléga, egy hálózatos és két szerveres szakember
  • Havi összesítő riportok
  • Kiemelt kapcsolattartó: senior IT szakember

 189 900 Ft + ÁFA / hó

Próbálja ki kockázat nélkül, 2 hónap pénzvisszafizetési garancia

Flexi Enterprise

  • Havi 20 óra szakértői segítségnyújtás
  • Garantáltan elérhetőek vagyunk 9:00-17:30 munkanapokon
  • Következő hónapra átvihető a felhasználatlan idő 50%-a
  • Havi részletes teljesítés igazolások
  • Személyre szabott szakmai team: három helpdesk kolléga, két hálózatos és két szerveres szakember
  • Havi összesítő riportok
  • Kiemelt kapcsolattartó: senior IT szakember
  • Két szerver vagy hálózati eszköz ingyenes monitorozása

359 900 Ft + ÁFA / hó

Próbálja ki kockázat nélkül, 2 hónap pénzvisszafizetési garancia

Extrák

Napi státuszjelentés – 4 990 Ft + ÁFA/hó

Kérheti napi státusz e-mail szolgáltatásunkat, amelyben egy helyen átláthatja az összes nyitott ügyét, megkapja az előző nap lezárt feladatok listáját, valamint azt is feltüntetjük, melyik szakember foglalkozott az egyes ügyekkel.

Óradíjak

A csomagokban foglalt időkereten felül az alábbi időalapú díjszabással dolgozunk. Az elszámolás mindig negyedórás egységekben történik.

A kliens számítógépekkel kapcsolatos munkák alap óradíja SLA nélkül 17 400 Ft+ÁFA/óra, a szerverekkel és hálózati eszközökkel kapcsolatos munkáké 29 000 Ft+ÁFA/óra. Amennyiben gyorsabb beavatkozást szeretne, a 4 órás SLA 25% felárat, a 35 perces SLA pedig 50% felárat jelent az alap óradíjakhoz képest.

Rendelkezésre állás munkaidőn kívül

Munkaidőn kívül is elérhetőek vagyunk, ezekben az időszakokban a Munka Törvénykönyve szerinti rendkívüli munkavégzés szabályai alapján számolunk felárat: munkanapokon az ár 50%-kal, hétvégéken és ünnepnapokon pedig 100%-kal magasabb.

Méltányos használat (Fair Use)

Szolgáltatásainkat irodai informatikai üzemeltetésre és támogatásra kínáljuk. A csomag keretében az igények kb. 70%-át felhasználói számítógépek, munkaállomások, szoftverek problémáinak támogatására terveztük és kb. 30%-a szerverek, hálózati eszközök, felhőszolgáltatások és egyéb háttérrendszerek üzemeltetéséhez kapcsolódik.

Válaszidők:

  • Kritikus helyzetekben (pl. teljes rendszerleállás, súlyos működésképtelenség): azonnali reakció

  • Normál működés során: egyeztetés szerinti rendelkezésre állás. Új felhasználók beléptetésére vagy előre tervezett módosításokra 1,5 munkanapos előrejelzést kérünk. A szolgáltatás fenntarthatósága érdekében kérjük, hogy amennyiben egy feladat előre látható, azt időben jelezzék, hogy a sürgős beavatkozások ténylegesen a valóban kritikus helyzetekre maradjanak.

A szolgáltatásaink során dedikált kapcsolattartót biztosítunk, szükség esetén közvetlenül hívható „krízis hotline” lehetőséggel, hogy a legsürgetőbb esetekben is gyors segítséget tudjunk nyújtani.

Rugalmasság és együttműködés:
Szolgáltatásainkat bizalomra és kölcsönös méltányosságra alapozzuk. Amennyiben a szolgáltatási arányok jelentősen eltolódnak (például túlnyomórészt felhő-, szerver- vagy hálózati szakértői támogatásra van szükség), a felmerült tapasztalatok alapján közösen áttekintjük a lehetőségeket és új együttműködési kereteket keresünk.

Mit mondanak rólunk ügyfeleink?

„Az együttműködésünk már tíz évre tekint vissza. Nem várt, azonnali intézkedést igénylő helyzetekben mindig feltétlenül számíthatunk a DOIT.HU munkatársaira, teljes erőbedobással dolgoznak a hibaelhárításon. Kérésünk nélkül is felveszik a kapcsolatot azokkal a szállítókkal, szolgáltatókkal, akiknek az együttműködése elengedhetetlen a problémák megoldásában. Az eddigi tapasztalataim alapján én a legnagyobb megelégedettséggel tudok csak szólni a DOIT.HU által nyújtott szolgáltatás szakmai színvonaláról, és a munkatársai felkészültségéről, emberi hozzáállásáról. Bízom benne, hogy hasonló tapasztalatokról számolhatok be egy újabb évtized elteltével!”

„Csak jót tudok mondani a DOIT.HU-ról, remek a munkakapcsolat. Akár e-mailen, akár telefonon kérünk segítséget, valaki azonnal a rendelkezésünkre áll. A telefonos fiúk rendesek és türelmesek. Ha kell többször elmagyaráznak egy problémát és a megoldást. Sokat tanultam Tőlük!”

„Megbízható adatkezelés, határidők pontos betartása, precíz szakmai munka, érthető kommunikáció. Jó ár-érték arány. Kiválóan elérhető távsegítség (helpdesk) biztosítása. Adatvédelem, adatbiztonság, mely talán a legfontosabb elvárás egy informatikai szolgáltatótól.”

Gyakran ismételt kérdések

Nincs hűségidő, és rugalmasan lehet csomagot váltani fel- és lefelé egyaránt. A csomag mérete felfelé is átléphető: 50% időt garantáltan biztosítunk, és akár többet is a szabad kapacitásaink mértékéig.  A csomagon felüli munkák díjazása:  a normál listaáraink szerint számlázzuk. A fel nem használt havi időkeret 50%-a átvihető a következő hónapra.

Az időkerethez tartozó garantált reakcióidő: az adott nap 14:30-ig beérkező kéréseket következő munkanap végéig teljesítjük. Ha 14:30 óra után kapunk kérést, azt következő munkanapi kérésnek tekintjük. Ha ettől sürgősebb a kérés, van lehetőség 4 órás és 35 perces reakcióidőre is. 4 órás reakcióidővel a felével több időkerettel kell számolni (+50%), 35 perces reakcióidővel dupla időkeret számolunk el (+100%)

A fel nem használt időkeret 50%-át átvisszük a következő hónapra.

A csomag keretében az igények kb. 70%-100%-át felhasználói számítógépek, munkaállomások, szoftverek problémáinak támogatására terveztük és kb. 0%-30%-a szerverek, hálózati eszközök, felhőszolgáltatások és egyéb háttér rendszerek üzemeltetéséhez kapcsolódik.

Az elszámolás az adott hónapra előre fizetéssel történik.

Minden hó 10. napjáig bejelentés esetén a következő hónap elsejétől az új csomag érvényes. Felfelé módosítási igény esetén: meg kell vizsgáljuk, hogy van-e rá szabad kapacitásunk, ezért ilyen igény esetén 3 munkanap időt kérünk visszaigazolásra.

Nem tudja eldönteni, melyik csomag illik legjobban a cégéhez?

Egy átfogó, személyre szabott konzultáció során együtt kiválasztjuk az Önnek ideális havidíjas IT-támogatási csomagot.

Garanciák

szakmai felelősség

Szakmai felelősségbiztosítás: 100 millió Ft. Nem volt példa káresetre.

Referenciák: Ügyfeleink között hazai és nemzetközi vállalatok szerepelnek. Több mint 800 szerver és hálózati eszköz, valamint ezer felhasználói számítógép üzemeltetését végezzük. Szolgáltatásainkat 170-nél több cég és szervezet részére nyújtjuk, ideértve a rendszergazdai, szerver üzemeltetési és karbantartási szolgáltatásokat is. Amennyiben Ön kéri, részletes referencialistát nyújtunk (természetesen csak azokról, akik ehhez hozzájárultak), és szervezünk egy találkozót az Ön által kiválasztott ügyféllel.

Munkánkról szóló riportok: Teljes átláthatóságot biztosítunk a munkavégzés volumenével kapcsolatban. Automatizáltan generálunk riportokat a megnyitott és lezárt feladatokról, havonta, hetente, vagy akár naponta is. A részletes riportok lehetőséget nyújtanak Önöknek arra, hogy bármikor áttekintsék a szerződést, csökkentsék a költségeket, sőt, akár elutasítsák a számlát is, ha egy tételt az eredeti megállapodástól eltérőnek találnak.

Beszerzési transzparencia: Ha Önök az IT beszerzéseket általunk intézik, akkor nagykereskedelmi forrásokból (HRP, CHS, Ingram-Micro) származó termékeket vásárolhatnak, előre meghatározott, fix árréssel. Kollégáink nem fogadhatnak el Önöktől származó reklámajándékokat, hogy biztosak lehessenek benne: mindig a legjobb árat kínáljuk Önöknek. A nem specifikus ügyfélhez kötődő promóciós ajándékokat a munkatársaink között sorsoljuk ki, így biztosítva, hogy ne legyen torzítás a beszerzési folyamat során.

riportok