Fix havidíjas informatikai támogatás
Fix havidíjas informatikai támogatás
Örömmel állunk rendelkezésre kis- és nagyvállalatoknak egyaránt.
Néhány azon elégedett partnereink közül, akik az elmúlt 24 évben minket választottak. Köszönjük a bizalmukat!
Miért válasszon Flexibilis informatikai támogatás csomagot?
Fix havidíj
Megrendelőként biztonságban érezheti magát: IT feladatok esetén van kihez fordulni, és egyértelmű, hogy havonta ez egy fix összegbe kerül az Ön által választott csomag mérete szerint.
Rugalmas
Lehetőség van a havi időkeret csökkentésére, növelésére és átlépésére is. A fel nem használt időkeret 50%-a átvihető a következő hónapra.
Egyszerű elszámolások
Nincs bonyolult elszámolás, nem kell különbséget tenni, hogy a feladat hibaelhárítás vagy változás kérés.
Transzparens ügykövetés
Ön folyamatosan követheti a feladatok állapotát az ügykezelő rendszerünkben, és rendszeres riportokban az időráfordításokat.
Melyik IT szolgáltatás csomag illik a cégéhez?
Flexi Start
38 450 Ft + ÁFA / hó
Próbálja ki kockázat nélkül, 2 hónap pénzvisszafizetési garancia
Flexi Plus
48 600 Ft + ÁFA / hó
Próbálja ki kockázat nélkül, 2 hónap pénzvisszafizetési garancia
Flexi Pro
67 100 Ft + ÁFA / hó
Próbálja ki kockázat nélkül, 2 hónap pénzvisszafizetési garancia
Flexi Team
99 900 Ft+Áfa/hó
Próbálja ki kockázat nélkül, 2 hónap pénzvisszafizetési garancia
Flexi Growth
189 900 Ft + ÁFA / hó
Próbálja ki kockázat nélkül, 2 hónap pénzvisszafizetési garancia
Flexi Enterprise
359 900 Ft + ÁFA / hó
Próbálja ki kockázat nélkül, 2 hónap pénzvisszafizetési garancia
Méltányos használat (Fair Use)
Szolgáltatásainkat irodai informatikai üzemeltetésre és támogatásra kínáljuk. A csomag keretében az igények kb. 70%-át felhasználói számítógépek, munkaállomások, szoftverek problémáinak támogatására terveztük és kb. 30%-a szerverek, hálózati eszközök, felhőszolgáltatások és egyéb háttérrendszerek üzemeltetéséhez kapcsolódik.
Válaszidők:
-
Kritikus helyzetekben (pl. teljes rendszerleállás, súlyos működésképtelenség): azonnali reakció
-
Normál működés során: egyeztetés szerinti rendelkezésre állás. Új felhasználók beléptetésére vagy előre tervezett módosításokra 1,5 munkanapos előrejelzést kérünk. A szolgáltatás fenntarthatósága érdekében kérjük, hogy amennyiben egy feladat előre látható, azt időben jelezzék, hogy a sürgős beavatkozások ténylegesen a valóban kritikus helyzetekre maradjanak.
A szolgáltatásaink során dedikált kapcsolattartót biztosítunk, szükség esetén közvetlenül hívható „krízis hotline” lehetőséggel, hogy a legsürgetőbb esetekben is gyors segítséget tudjunk nyújtani.
Rugalmasság és együttműködés:
Szolgáltatásainkat bizalomra és kölcsönös méltányosságra alapozzuk. Amennyiben a szolgáltatási arányok jelentősen eltolódnak (például túlnyomórészt felhő-, szerver- vagy hálózati szakértői támogatásra van szükség), a felmerült tapasztalatok alapján közösen áttekintjük a lehetőségeket és új együttműködési kereteket keresünk.
Mit mondanak rólunk ügyfeleink?
Gyakran ismételt kérdések
Van lehetőség a havi időkeret növelésére, csökkentésére?
Nincs hűségidő, és rugalmasan lehet csomagot váltani fel- és lefelé egyaránt. A csomag mérete felfelé is átléphető: 50% időt garantáltan biztosítunk, és akár többet is a szabad kapacitásaink mértékéig. A csomagon felüli munkák díjazása: a normál listaáraink szerint számlázzuk. A fel nem használt havi időkeret 50%-a átvihető a következő hónapra.
Mi történik abban az esetben, ha a kérés sürgősebb, mint a csomagban nyújtott reakcióidő?
Az időkerethez tartozó garantált reakcióidő: az adott nap 14:30-ig beérkező kéréseket következő munkanap végéig teljesítjük. Ha 14:30 óra után kapunk kérést, azt következő munkanapi kérésnek tekintjük. Ha ettől sürgősebb a kérés, van lehetőség 4 órás és 35 perces reakcióidőre is. 4 órás reakcióidővel a felével több időkerettel kell számolni (+50%), 35 perces reakcióidővel dupla időkeret számolunk el (+100%)
Mi történik a fel nem használt időkerettel?
A fel nem használt időkeret 50%-át átvisszük a következő hónapra.
Milyen kéréseket fogadunk ebben az időkeretben?
A csomag keretében az igények kb. 70%-100%-át felhasználói számítógépek, munkaállomások, szoftverek problémáinak támogatására terveztük és kb. 0%-30%-a szerverek, hálózati eszközök, felhőszolgáltatások és egyéb háttér rendszerek üzemeltetéséhez kapcsolódik.
Hogyan történik az elszámolás?
Az elszámolás az adott hónapra előre fizetéssel történik.
Csomagváltás, szüneteltetés, felmondás
Minden hó 10. napjáig bejelentés esetén a következő hónap elsejétől az új csomag érvényes. Felfelé módosítási igény esetén: meg kell vizsgáljuk, hogy van-e rá szabad kapacitásunk, ezért ilyen igény esetén 3 munkanap időt kérünk visszaigazolásra.
Garanciák
Szakmai felelősségbiztosítás: 100 millió Ft. Nem volt példa káresetre.
Referenciák: Ügyfeleink között hazai és nemzetközi vállalatok szerepelnek. Több mint 800 szerver és hálózati eszköz, valamint ezer felhasználói számítógép üzemeltetését végezzük. Szolgáltatásainkat 170-nél több cég és szervezet részére nyújtjuk, ideértve a rendszergazdai, szerver üzemeltetési és karbantartási szolgáltatásokat is. Amennyiben Ön kéri, részletes referencialistát nyújtunk (természetesen csak azokról, akik ehhez hozzájárultak), és szervezünk egy találkozót az Ön által kiválasztott ügyféllel.
Munkánkról szóló riportok: Teljes átláthatóságot biztosítunk a munkavégzés volumenével kapcsolatban. Automatizáltan generálunk riportokat a megnyitott és lezárt feladatokról, havonta, hetente, vagy akár naponta is. A részletes riportok lehetőséget nyújtanak Önöknek arra, hogy bármikor áttekintsék a szerződést, csökkentsék a költségeket, sőt, akár elutasítsák a számlát is, ha egy tételt az eredeti megállapodástól eltérőnek találnak.
Beszerzési transzparencia: Ha Önök az IT beszerzéseket általunk intézik, akkor nagykereskedelmi forrásokból (HRP, CHS, Ingram-Micro) származó termékeket vásárolhatnak, előre meghatározott, fix árréssel. Kollégáink nem fogadhatnak el Önöktől származó reklámajándékokat, hogy biztosak lehessenek benne: mindig a legjobb árat kínáljuk Önöknek. A nem specifikus ügyfélhez kötődő promóciós ajándékokat a munkatársaink között sorsoljuk ki, így biztosítva, hogy ne legyen torzítás a beszerzési folyamat során.