Rendszergazdai szolgáltatásokat nyújtunk.
Önnek is segíthetünk? Tel.: 06 1 225 1232
 

Két megközelítést kínálunk:


- Fix havidíjat.

- Időalapú díjazást.

 

Sürgősségtől függő árakkal.

 

Ha Önnek gyors segítség kell egy aktuális ügyben, díjainkat az "időalapú szolgáltatások" részben találja (a felső, piros táblázat). Ha elfogadhatónak találja ezen árakat, szívesen segítünk, és várjuk hívását a (+36 1) 225 1232 számon.

 

Ha Ön rendszeres segítségnyújtásra keres rendszergazda szolgáltatót, a szolgáltatáscsomagját szabadon összeválogathatja a "havidíjas" (kék táblázatok) és az "időalapú" (piros) részből.

 

Vagy ahogy Ön igényli: szívesen adunk teljesen testreszabott ajánlatot is, ehhez nem kell mást tennie, csak egy emailt írni a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre.

  

Megjegyzések: Az árak nettó értékek, melyekre 27% ÁFA kerül. Budapesten és a közeli településeken területén a kiszállási díj 2x20 perc (átlagos oda-vissza út) munkaidőnek megfelelő díj. Más településeken a kiszállási díj a konkrét címtől függ.

Non profit szervezeteknek kedvezményesen szolgáltatunk, kérjük, ajánlatkérésében jelezze, ha ezen körbe tartoznak.

 Időalapú szolgáltatások

 

Általános rendszergazdai és informatikai feladatok

 

Távsegítség Általában azonnal, de legkésőbb 45 percen belül megkezdjük az online segítségnyújtást (távoli asztal, LogMeIn, TeamViewer, VNC, stb.)
2.175 Ft/negyed óra
Normál kiszállás Határidő: szerviz szakembereink aktuális időbeosztása szerint egyeztetünk időpontot. 4.900 Ft/óra
Prioritásos kiszállás
Legkésőbb a következő munkanap végéig vállaljuk a kiszállást az Önök irodájába, telephelyére. 8.700 Ft/óra
Sürgős kiszállás
3 órán belül megérkezik a kollégánk Önökhöz a hibát elhárítani.
12.000 Ft/óra
 

 

Szerveres és rendszermérnöki feladatok

Többek között, de nem kizárólag: Linux, Windows, VMware, Hyper-V, Cisco, Google Apps, Office365, MS Exchange, MSSQL, MySQL, SharePoint,

adatmentés, központi vírusvédelem, biztonságos wifi hálózat, HA (High Availability, nagy rendelkezésre állású) rendszerek,

HP, DELL, IBM, Postrge, KVM, Xen, OpenNebula, Proxmox, Apache, nginx

 

Szerveres távsegítség Vállalási időpont: egyeztetés szerint. 3.750 Ft/negyed óra
Szerveres kiszállás Vállalási időpont: egyeztetés szerint. 15.000 Ft/óra
     
Havidíjas rendszergazdai szolgáltatások
Díjcsomag neve Távsegítség: Havi átalánydíj
  • Kényelmes: Ön csupán felhívja cégünk központi telefonszámát, elmondja a problémát, és kollégánknak átadja a számítógépe vezérlését pár klikkeléssel. Ha Ön kívánja, követi kollégánk tevékenységet a képernyőjén - ha nem kívánja, akkor elmegy ebédelni, tárgyalásra, stb.
  • Biztonságos: külső fél (például a kollégáink) csak az Önök meghívására és kezdeményezésére tudnak a számítógépre csatlakozni, azaz a távsegítség nem jelent általános hozzáférést az Önök rendszeréhez.
  • Gyors: kollégáink díjcsomagtól függően akár 2 percen belül segítenek "távoli asztal" elérésen keresztül.
  • Költséghatékony: nincs utazási idő és -költség.
  • Képzett és minősített szakemberek segítenek, akik az informatikai hozzáértésen túl közérthetően, emberi nyelven kommunikálnak, kerülik a szaknyelvet.
"Monitoring"

E díjcsomagban távfelügyeleti rendszerünk preventív hibakezelést tesz lehetővé: az Önök számítógépeit bekötjük automata felügyeleti rendszerünkbe, és ha e rendszer olyan változásokat észlel, amely a számítógép hibájára utal, akkor riaszt minket, mi pedig - szűrve a tényleges hibákra - Önöket.

A szolgáltatás korlátlan mennyiségű hibaészlelést tartalmaz, de egyéb munkát, a hibaelhárítását nem. Ezt időalapon vagy havidíjas szolgáltatással kell lefedni.

E szolgáltatási ár normál munkaidőben érvényes.

900 Ft/hó/szgép
"Nem sürgős"

E díjcsomagban vállaljuk, hogy legkésőbb a következtő munkanapon megkezdjük a munkát az Ön vagy munkatársa számítógépén.

Korlátlan mennyiségű hibaelhárítási munkaidőt tartalmaz. A monitoring szolgáltatást (900 Ft) tartalmazza.

900 + 1.000 =

1.900 Ft/hó/szgép

"Normál" 10 percen belül elérheti szakembereinket, és azonnal megkezdjük munkát. Korlátlan mennyiségű hibaelhárítási munkaidőt tartalmaz. A monitoring szolgáltatást (900 Ft) tartalmazza.

900 + 2.400 =

3.300 Ft/hó/szgép

"VIP"
2 percen belül elérheti szakembereinket, és azonnal megkezdjük az online segítségnyújtást. Szintén korlátlan hibaelhárítási munkaidőt tartalmaz. A monitoring szolgáltatást (900 Ft) tartalmazza.

900 + 4000 =

4.900 Ft/hó/szgép

     
Díjcsomag neve Kiszállásos segítség: Havi átalánydíj
"Előre tervezett" Tervezett, rendszeres időpontokban érkezik az Önök irodájába egy kollégánk, aki kezeli a felmerült hibákat. A kiszállási gyakoriság az Önök igénye szerinti. A díjak számítógépek mennyiségétől, a kiszállási gyakoriságtól és végső soron a kezelendő problémák időigényétől függően kerülnek kialakításra.
2.900 - 4.500 Ft/hó/szgép között.
     
Díjcsomag neve Havidíjas szerver-üzemeltetési szolgáltatások: Havi átalánydíj
"Felügyelet" 0-24 órában felügyeljük szervereit, felügyeleti központunk észleli a hibákat, és SMS-ben vagy emailben értesíti Önöket és szakembereinket, még mielőtt a hiba fennakadást okozna. Ez a szolgáltatás automatikus, emberi beavatkozást nem tartalmaz.
3.600 Ft/hó/szerver
"Hibaelhárítás" 30 percen belül megkezdjük a szerver hibájának elhárítását. A szolgáltatás tartalmazza munkálataink teljes díját, beleértve akár a szerver teljes újrainstallálását és a mentett adatok visszaállítását. 18.600 Ft/hó/szerver
"Expressz" Azonnal megkezdjük a szerver hibájának elhárítását. A szolgáltatás tartalmazza munkálataink teljes díját, beleértve akár a szerver teljes újrainstallálását és a mentett adatok visszaállítását. 28.600 Ft/hó/szerver
     

 

 

Az alábbi témákban tudunk többek között segíteni: 

Asztali számítógépek, laptopok, okostelefonok (Android, iPhone, Blackberry), tabletek teljeskörű üzemeltetése. Szerver virtualizációs megoldások. Adatmentési, vírusvédelemi, levélszemét szűrési megoldások. Office365, Google Apps, MS Exchange, Lotus Domino és nyílt forráskódú levelezési rendszerek bevezetése, üzemeltetése. Publikus weboldalakat tartalmazó szerverek biztonságos üzemeltetése. Irodai szerverek üzemeltetése. Transzparens informatikai beszerzési ügyintézés. Nagy rendelkezésre állású (High Availability, HA) rendszerek tervezése és kivitelezése. Vállalatirányítási rendszerek üzemeltetése. Online bankolási szoftverek, számlázó szoftverek, elektronikus aláírási megoldások felhasználói támogatása.

 

Partnereink által az alábbi témákban tudunk segíteni:

Webdesign, weboldalak és webshopok fejlesztése. Online marketing, SEO, marketing e-mailek kiküldési feladatai. Elektronikus számlázás. Informatikához kötődő jogi tanácsadás. Számítógép hálózatok kábelezési feladatai. VoIP telefon rendszerek tervezése és kivitelezése. ISO 20000, ISO 27001, SOX, PSZÁF megfelelőségi felkészítés. Licensz tanácsadás, költséghatékony szoftverbeszerzés. Iktatórendszerek, dokumentum menedzsment, CRM rendszerek bevezetése. Ethical hacking, sérülékenység vizsgálat.