Rendszergazdai szolgáltatásokat nyújtunk.
Önnek is segíthetünk? Tel.: 06 1 225 1232
 

Segíthetünk Önnek?


Cégünk rendszergazdai szolgáltatásokat nyújt vállalkozásoknak. Helyszínre megyünk vagy távolról oldjuk meg a problémákat - ahogy ügyfeleink igénylik. Eseti munkákat és folyamatos szolgáltatásokat is vállalunk.

Üdvözlettel,

a DOIT.HU csapata

Nagyvállalati informatikai tapasztalatok a mikro-, kis- és középvállalkozások szolgálatában.

Megbízható eseti vagy havi átalánydíjas rendszergazda szolgálat.

Kérje személyre szabott árajánlatunkat!

Rendszergazda ajánlatkérés

 

DOIT.HU: főbb adatok

Székhely Budapest
Alapítás éve 2000.
Létszám 25 fő
Kompetencia terület teljeskörű rendszergazdai szolgáltatások
Kapcsolattartási nyelvek magyar, angol, német, orosz.
Szolgáltatási időkeretek munkanap 7:00-18:00, ügyelet: 0-24
A szolgáltatás földrajzi területe

Távoli asztal, helpdesk: globális.

Fizikai megjelenés: Magyarország, Bécs, Kárpátalja, Szabadka

Felelősségbiztosítás 25 millió Ft (nem volt káresetünk)

 

Ügyfél vélemények:

003-2

"Az együttműködésünk már tíz évre tekint vissza. Nem várt, azonnali intézkedést igénylő helyzetekben mindig feltétlenül számíthatunk a DOIT.HU munkatársaira, teljes erőbedobással dolgoznak a hibaelhárításon. Kérésünk nélkül is felveszik a kapcsolatot azokkal a szállítókkal, szolgáltatókkal, akiknek az együttműködése elengedhetetlen a problémák megoldásában. Az eddigi tapasztalataim alapján én a legnagyobb megelégedettséggel tudok csak szólni a DOIT.HU által nyújtott szolgáltatás szakmai színvonaláról, és a munkatársai felkészültségéről, emberi hozzáállásáról. Bízom benne, hogy hasonló tapasztalatokról számolhatok be egy újabb évtized elteltével!"

Dr. Csillag László
ECOSTAR Könyvvizsgáló és Adószakértő Kft., ügyvezető igazgató

001-2

"Csak jót tudok mondani a DOIT.HU-ról, remek a munkakapcsolat. Akár e-mailen, akár telefonon kérünk segítséget, valaki azonnal a rendelkezésünkre áll. A telefonos fiúk rendesek és türelmesek. Ha kell többször elmagyaráznak egy problémát és a megoldást. Sokat tanultam Tőlük!"

Dukavits Katalin
Notos Kft. (Lacoste)


002-2

"Megbízható adatkezelés, határidők pontos betartása, precíz szakmai munka, érthető kommunikáció. Jó ár-érték arány. Kiválóan elérhető távsegítség (helpdesk) biztosítása. Adatvédelem, adatbiztonság, mely talán a legfontosabb elvárás egy informatikai szolgáltatótól."

Lőrincz László
Papírbázis Kft., ügyvezető igazgató

 

Történetünk

2000: Megalakult a cégünk. Bár mára már 25-30 fős a csapatunk, de akkoriban, 2000. januárjában mindösszesen ketten biztosítottuk a szolgáltatásunkat.  
2001- Ügyfeleink másoknak is ajánlottak minket, így a csapatunk növekedésnek indult. Az új kollégák sok újdonságot hoztak - ahogy az új ügyfeleink is sok érdekes kihívást. Úttörő tevékenységünk volt az ADSL-ek alkalmazása a KKV szektorban - ami ma már természetesnek tűnik, akkor még kísérleti technológia volt a bérelt vonalak és a telefonos-modemes internet leváltására.
 
2006- Ekkor már szakterületi csoportok működtek a cégen belül (Windows, Mac, Linux, stb.), a kollégák szerver távfelügyeleti rendszert állítottak fel, amely a problémák nagyrészét előre jelzi. Ebben az évben nemzetközi helpdesk csoportot hoztunk létre, ahonnan a gondok nagyrészét (távoli eléréssel) percek alatt oldják meg kollégáink.  
2008- 2008. óta csapatunk munkájának minőségét külső auditok mérik: PSZÁF, SOX, ISO900x, PCI-DSS, melyek között vannak évenként ismétlődőek és esetiek egyaránt.  
2009- Nagy szerkezeti változások nem történtek, csupán folyamatos, szolíd növekedés volt jellemző erre az időszakra. Hazai cégek mellett igen változatos tulajdonú cégeknek dolgozunk, a teljesség igénye nélkül: német, svájci, finn, olasz, holland, amerikai, angol, lengyel, román, japán, francia partnereink vannak.  
2011- Az Infoparkba költöztünk sok más IT cég mellé: itt az IBM, a Magyar Telekom, Lufthansa Systems és még sokan mások. Ez csak a központi irodánk, kollégáink valójában az országban és az ország határain túl sokfelé szétszórva dolgoznak, Biatorbágytól Ceglédbercelen át Újvidéken, Beregszászban. Üzemeltetünk londoni, bécsi, amerikai, német szervereket is. 2014-ben az első máltai megbízásunkat is elnyertük és teljesítettük: Certified Ethical Hacker szakemberünk feladata egy behatolási teszt (penetration test) volt.  
 

A növekedés mellett azonban igyekszünk megőrizni a személyességet, és az ügyfeleink visszajelzései alapján azt reméljük, hogy sikerült is. A megoldásunk, hogy egyrészt igyekszünk hétköznapi értelemben normális, jól kommunikáló embereket találni a csapatunkba, - másrészt minden ügyfelünknek kijelölt kapcsolattartó kollégát biztosítunk, aki napi szinten ismeri a problémákat, folyamatos odafigyelést biztosít, helyismerettel rendelkezik, és így gyors segítséget tud garantálni.

 

Üdvözlettel,

 

Török Ákos és a DOIT.HU csapata

 

 


Áraink

004

Szolgáltatásaink díja a nagyon olcsótól (900Ft/PC/hó) az extrém drágáig (29.000 Ft/óra) terjed, hiszen vevőink igénye más-más szolgáltatás és sürgősség. Ha Ön nem talál megfelelő díjcsomagot az árlistánkban, szívesen adunk testreszabott megoldást.


Tovább a díjtáblázatra >>

 


 

Díjcsomagjaink lényege

Két megközelítést kínálunk Önnek: lefedheti az informatikai szolgáltatásokat eseti díjazással vagy havi átalánydíjjal.

  • Az átalánydíj előnye, hogy fix áron biztosítjuk az infrastruktúra hibamentes működtetésének munkadíját.
  • Az időalapú előnye, hogy nincs fix költség.