Rendszergazdai szolgáltatásokat nyújtunk.
Önnek is segíthetünk? Tel.: 06 1 225 1232
 

Segíthetünk Önnek?


Cégünk rendszergazdai szolgáltatásokat nyújt vállalkozásoknak. Helyszínre megyünk vagy távolról oldjuk meg a problémákat - ahogy ügyfeleink igénylik. Eseti munkákat és folyamatos szolgáltatásokat is vállalunk.

Üdvözlettel,

a DOIT.HU csapata

Nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező szakemberek a vállalkozások szolgálatában.
Fix, kiszámítható rendszergazdai költségek szerverek és számítógépek szintentartására.
Áttekinthető, előre egyeztetett költségek a projektekre, változásokra.

 

DOIT.HU: főbb adatok

Székhely Budapest
Alapítás éve 2000.
Létszám 25 fő
Kompetencia terület teljeskörű rendszergazdai szolgáltatások
Kapcsolattartási nyelvek magyar, angol, német, orosz.
Szolgáltatási időkeretek munkanap 7:00-18:00, ügyelet: 0-24
A szolgáltatás földrajzi területe

Távoli asztal, helpdesk: globális.

Fizikai megjelenés: Magyarország, Bécs, Kárpátalja, Szabadka

 

Garanciák:

 

Felelősségbiztosítás:  25 millió Ft. Nem volt káresetünk.

 

Referenciák: 400 feletti szervert, ezres nÍagyságrendű felhasználói számítógépet, 170 feletti céget és szervezetet üzemeltetünk, támogatunk. Ha Ön igényli, részletes listát adunk a vevőinkről (természetesen csak azokról, akik megengedték ezt), és összehozunk egy beszélgetést az Ön által kiválasztott céggel. Vagy ha esetleg Ön talál a listán ismerős céget, így is érdeklődhet a munkánkról.

 

Riportok a munkánkról, gördülékeny számla elutasítási protokoll: teljes átláthatóságot biztosítunk a munkamennyiségek tekintetében. Automatizáltan tudunk riportot adni a nyitott és megoldott feladatokról, havonta, hetente - vagy akár naponta is. A tételes riportok lehetővé teszik, hogy Önök bármikor felülvizsgálják a szerződést, csökkentsék a díjakat, akár elutasítsák a számlát, ha valamely tételt a megállapodástól eltérőnek látják - ezt mi nyitottan fogadjuk, hiszen mi is tévedhetünk, ezért biztosítjuk az átláthatóságot.

 

Transzparens beszerzés: ha Önök rajtunk keresztül intézik az IT beszerzéseket, akkor nagykereskedelmi forrásokból, ezekre rászámolt, fix, előre megállapodott árréssel dolgozunk. Nem tartunk meg Önökhöz kötődő visszatérítéseket, reklámajándékokat sem azért, hogy Önök tudhassák: a legjobb árat keressük Önöknek, nincs hátsó gondolatunk.

 

 

Ügyfél vélemények:

003-2

"Az együttműködésünk már tíz évre tekint vissza. Nem várt, azonnali intézkedést igénylő helyzetekben mindig feltétlenül számíthatunk a DOIT.HU munkatársaira, teljes erőbedobással dolgoznak a hibaelhárításon. Kérésünk nélkül is felveszik a kapcsolatot azokkal a szállítókkal, szolgáltatókkal, akiknek az együttműködése elengedhetetlen a problémák megoldásában. Az eddigi tapasztalataim alapján én a legnagyobb megelégedettséggel tudok csak szólni a DOIT.HU által nyújtott szolgáltatás szakmai színvonaláról, és a munkatársai felkészültségéről, emberi hozzáállásáról. Bízom benne, hogy hasonló tapasztalatokról számolhatok be egy újabb évtized elteltével!"

Dr. Csillag László
ECOSTAR Könyvvizsgáló és Adószakértő Kft., ügyvezető igazgató

001-2

"Csak jót tudok mondani a DOIT.HU-ról, remek a munkakapcsolat. Akár e-mailen, akár telefonon kérünk segítséget, valaki azonnal a rendelkezésünkre áll. A telefonos fiúk rendesek és türelmesek. Ha kell többször elmagyaráznak egy problémát és a megoldást. Sokat tanultam Tőlük!"

Dukavits Katalin
Notos Kft. (Lacoste)


002-2

"Megbízható adatkezelés, határidők pontos betartása, precíz szakmai munka, érthető kommunikáció. Jó ár-érték arány. Kiválóan elérhető távsegítség (helpdesk) biztosítása. Adatvédelem, adatbiztonság, mely talán a legfontosabb elvárás egy informatikai szolgáltatótól."

Lőrincz László
Papírbázis Kft., ügyvezető igazgató

 

Történetünk

2000: Megalakult a IT szolgáltató rendszergazda cégünk. Bár mára már 25-30 fős a csapatunk, de akkoriban, 2000. januárjában mindösszesen ketten biztosítottuk a szolgáltatásunkat.  
2001-

Ügyfeleink másoknak is ajánlottak minket, így csapatunk növekedésnek indult. Az új kollégák sok újdonságot hoztak - ahogy az új ügyfeleink is sok érdekes kihívást. Szakembereink rendszeresen dolgoztak multinacionális cégek magyarországi projektjein, főleg brit, holland, amerikai és svájci központi IT-vel.

 
2006- Ekkor már szakterületi csoportok működtek a cégen belül (Windows, Mac, Linux, stb.), a kollégák szerver távfelügyeleti rendszert állítottak fel, amely a problémák nagyrészét előre jelzi. Ebben az évben nemzetközi helpdesk csoportot hoztunk létre, ahonnan a gondok nagyrészét (távoli eléréssel) percek alatt oldják meg kollégáink.  
2008- 2008. óta csapatunk munkájának minőségét külső auditok mérik: PSZÁF, SOX, ISO900x, PCI-DSS, melyek között vannak évenként ismétlődőek és esetiek egyaránt.
2009- Nagy szerkezeti változások nem történtek, csupán folyamatos, szolíd növekedés volt jellemző erre az időszakra. Hazai cégek mellett igen változatos tulajdonú cégeknek dolgozunk, a teljesség igénye nélkül: német, svájci, finn, olasz, holland, amerikai, angol, lengyel, román, japán, francia partnereink vannak.   
2011- Az Infoparkba költöztünk sok más IT cég mellé: itt az IBM, a Magyar Telekom, Lufthansa Systems és még sokan mások. Ez csak a központi irodánk, kollégáink valójában az országban és az ország határain túl sokfelé szétszórva dolgoznak, Biatorbágytól Ceglédbercelen át Újvidéken, Beregszászban. Üzemeltetünk londoni, bécsi, amerikai, német szervereket is.   
2014- Az első máltai megbízásunkat is elnyertük és teljesítettük: Certified Ethical Hacker szakemberünk feladata egy behatolási teszt (penetration test) volt. E munka célja az volt, hogy egy cég dolgozóinak számítógépeiről és szerveriről való adatlopás lehetőségét keressük meg, mutassuk ki a sérülékenységeket. Ez az ottani rendszergazda idejébe és kompetenciáiba nyilván nem tartozott bele.  
2015- Folyamatosan bővül a csapatunk, és más IT cégekkel partnerkapcsolatokat építünk ki, hogy közösen hatékonyabban, gazdaságosabban, több szakmai területre kiterjedően szolgáljuk ki az ügyfeleink igényeit.  
 

A növekedés mellett azonban igyekszünk megőrizni a személyességet, és az ügyfeleink visszajelzései alapján azt reméljük, hogy sikerült is. A megoldásunk, hogy egyrészt igyekszünk hétköznapi értelemben normális, jól kommunikáló embereket találni a csapatunkba, - másrészt minden ügyfelünknek kijelölt kapcsolattartó kollégát biztosítunk, aki napi szinten ismeri a problémákat, folyamatos odafigyelést biztosít, helyismerettel rendelkezik, és így gyors segítséget tud garantálni.

Üdvözlettel,

Török Ákos és a DOIT.HU csapata

 

 

Áraink

004

Szolgáltatásaink díja a nagyon olcsótól (900Ft/PC/hó) az extrém drágáig (29.000 Ft/óra) terjed, hiszen vevőink igénye más-más szolgáltatás és sürgősség. Ha Ön nem talál megfelelő díjcsomagot az árlistánkban, szívesen adunk testreszabott megoldást.


Tovább a díjtáblázatra >>

 


 

Díjcsomagjaink lényege

Két megközelítést kínálunk Önnek: lefedheti az informatikai szolgáltatásokat eseti díjazással vagy havi átalánydíjjal.

  • Az átalánydíj előnye, hogy fix áron biztosítjuk az infrastruktúra hibamentes működtetésének munkadíját.
  • Az időalapú előnye, hogy nincs fix költség.